Dance-P

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Pauline - 21 oktober 2010 19:42

Heej alla! Idag på streetdansen gick det bra och det var kul ;D Vi la på en massa nytt, fast nästa gång ska vi inte lägga på något, och det är ju bra, för vi är ju inte här då ;) Fast vi ska öva på allt vi gjorde idag, det kunde ha varit bra att vara med på, fast Thailand är såklart mycket bättre (L) Efter dansen åkte vi hem och så åt vi middag, det blev pasta med någon lövbiff och sås! Det var gott ;) Sen har jag bara gjort lite engelska läxa, ska kanske, kanske göra lite matte eller svenska innan Robinsson börjar, för det ska jag se :) Imorgon så blir det att bara plugga, plugga och plugga (får kanske ta med liite till Thailand, iallafall Engelskan, för måste öva lite inför diagnosen som dom har nästa vecka och som vi får göra när vi är tillbaka ;)) Sen så ska man också hinna med att gå till bibblan och låna böcker, för har nästan inga att ta med mig ;) Sen ska vi packa också ;) Vet inte vad jag ska ha med mig, men ska inte ta med så jääätte mycket, kommer ju shoppa där (a) ^^


* Shorts

*Linne

*T-shirt

*Tandborste + tandkräm

*Hårsnoddar m.m

*Klänning

*Bikinisar

*Kamera

*Mobilladdare

*Dator

*Ev. läxor

*Böcker

*Underkläder :P

*Skor


Det är väl några nödvändiga grejer :)? Ganska säker på att allt det där får hänga med :) Men nu ska jag ta på mig mys och krypa ner i soffan ^^ Vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline


Här kommer lite bilder oxå :)



Gårdagens outfit :)


Tunika: Köpenhamn 99:-

Jeanstights: H&M ?:-


Haha, vilken nörd jag är xD B) (Pappas läsglasögon, hehe)


  


Utan glasögon :)

   


Min fiina anteckningsbok, haha :D (L) ^^ 


          


Kraaam! 

Av Pauline - 21 oktober 2010 16:10

Heej alla! Idag i skolan så gick hela klassen på bio :D Vi såg Alice i Underlandet, hehe :) Den var bra, fast har sett den förut ;) Sen hade vi bild också, jag och Anna gjorde ett collage, det blev fint :D Vi klippte ur grejer ur tidningar och så ;) Lite moderna grejer och mode ^^ Den ska sitta i vårt klassrum om vi får ha den där :D Blev iallafall nöjd :)Sen efter skolan så gick Lollo och jag och köpte en sallad som vi precis har delat på! Den var god :) Här kommer en bild från förra veckan på salladen ;)


    


Vill också påminna er om att rösta på min bild också på http://sandraafransen.bloggplatsen.se Jag skulle bli sååå tacksam :D Och som tack får ni en länkning ^^ Här är min tävlingsbild :)


 


Rösta gärna på mig så att jag blir veckans blogg på http://shique.bloggplatsen.se så blir jag jätte glad :D Och som tack får du en länkning ^^


Iallafall, nu är det som sagt snart street, det ska bli kul :) Lollo och jag måste gå snart, vi får ingen skjuts idag ;) Men bilder och så kommer imorgon eller ikväll! Ska också se till att svara på lite kommentarer och så snart, och ska fixa en massa tidsinställda inlägg så att bloggen är uppdaterad medans jag är borta ;) Så då är det nästan som att jag är hemma och bloggar, fast vet bara inte vad jag har gjort den dagen ;) Men en massa bilder från Thailand kommer när vi kommer hem igen ;) Det kanske blir ett vanligt inlägg om vi har internet någon gång också ;) Komemr nog göra en film där jag visar er runt på hotellrummet också ;D och kanske en videoblogg, eller så får det vara i en och samma film ;) Men nu ska jag göra mig iordning! Hör ikväll eller imorgon! Kramizzar//Pauline 

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards