Dance-P

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Pauline - 22 oktober 2010 19:40

Heeej alla! Idag slutade vi skolan klockan 2, då så stannade Lollo, jag och Nikkis kvar en stund för att fixa med alla läxor vi fått! Efter det gick vi bara hem, handlade ett paket kex att mumsa på medans man pluggade ^^ Nikita och jag ställde ner Lollos och min cykel i källaren, för dom använder vi inte längre ;) Det tog ganska lång tid, vi råkade nästan förstöra Lollos cykel, hihi ^^ Sen tog Lollo min nyckel och då sprang jag upp för att hämta den och tog med mig låset, sen sprang jag ner igen, och självklart glömde jag låset igen, haha :) Men kanske efter 15/30 minuter var vi klara och redo att  börja göra läxor ;) Vi gjorde nästa veckas matteläxa, sen hann vi inte mer förens mamma kom hem och vi skulle åka och lämna Neo hos mammas jobbarkompis! Så nu är lilla pluttisen hos Malin ;) Efter det hämtade vi upp Nikita och gick till bibblan och lånade lite böcker! Jag lånade 4 böcker, dom heter:


* "Svarta kläder, Svart mask" Katarina Kuick

* "Mitt nya jag" Rosie Rushton

* "Idolen" Meg Cabot

* "Audrey" Robin Benway
Ja, vi får hoppas att dom är bra ;) Efter det var vi på mammas jobb (hon jobbar på hotell...;)) och så kastade vi sådana där yogabollar på varandra, blev man träffad så blev man X) Vi gjorde också balans-tävlingar :) Jag vann nästan jämt, hihi ^^ Efter det så åkte vi bara hem och vi har gjort lite av nästa veckas matte, och så har vi ätit precis! Det blev kyckling med klyftpotatis och bea, mums :) Nu ska vi snart packa ;D Vi var med mamma och handlade också, det var jätte mycket smakprover i affären, haha vi smakade på jätte mycket :D Bl.a juice, riskakor med choklad, kex/hårt bröd, något annat bröd och så fick man smaka lite mer, men det var inga roliga grejer ;D Jag har gjort en massa tidsinställda inlägg, nästan varje dag, ibland varannan ;) Har bara till 4 dagar kvar ;D Hann till halloween dagen, hehe! Men nu ska jag packa, och kanske göra lite läxor! Kommer ta med mig engelskan, matte och So/No! har bara någon uppgift i svenska boken, men matten ska ta en vecka, så den går inte att göra klart på en dag :/ Men iallafall, ska börja packa nu :) Bilder kommer nog lite senare från idag och så ;) Kramizzar//Pauline <3
      
Härliga bilder från Tunisien sommaren 2010 <33
(Hinner inte blogga imorgon, går upp tidigt och åker till flyget tidigt ;) Men ska göra ett tidsinställt inlägg nu ;) Love//Pauline)

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards