Dance-P

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Pauline - 12 oktober 2010 16:28

Heej alla! Idag har jag, Louise, och Nikita gått på marknaden igen :) Det var kul, fast kallt ;) Köpte inte något speciellt idag, bara en påse nougat och så köpte jag och Lollo en karamellstrut som vi delar på ;) Sen gick vi bara hem och s har vi suttit lite vid datorn m.m. Vi hade vikare idag IGEN -.- I fredags var vå lärare sjuk, igår var hon ledig för att hon fyllde år (?) och idag tror jag att hon var sjuk... Hade en som hette Anders, han är väl helt okej, fast han är superjobbig

-.- Iallafall, Lollo, Nikita och jag skrev en lista på dom grejerna vi ska ha med till Thailand, har kanske inte fått med allt, lite är ju ganska onödigt inget måste iallafall ;) Vi skrev så många grejer som möjligt så att det skulle bli en lång lista x)


Här är en bild på listan och en bild på mig och en karamell xD



Haha, det här är bilder från igår morse xD

     


Jag med en karamell i munnen :P

     

Listan ;D


 


Och här kommer gårdagens outfit :)




  


Jeanstights: H&M

Linne: Thailand

Tunika: NewYorker


Japp det var det! Men nu gick Nikita nyss hem, ska nog ta och lgga in glosorna nu, kaaanske fixa naglarna istället ;P Blir nog bara något enkelt idag ;) Men vi hörs kanske senare, annars hörs vi imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards