Dance-P

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Pauline - 13 oktober 2010 18:16

Heeej alla! Ville bara visa en liten video som min syrra och Nikita har gjort xD Man vet aldrig vad som händer när dom får tag på en filmkamera... :)


Hörs imorgon! Kramizzar//Pauline


Av Pauline - 13 oktober 2010 17:25

Heej alla! Idag har det varit skola som vanligt, vi slutade vid halv 4, då gick jag och Lollo hem och tog ett mellanmål, vi var hungriga ;D Jag tog en macka med nutella på, muuuums :) Och så åt vi faktiskt upp våra munkar från i måndags     Iallafall, sen tittade jag lite på Top Model, men det tog precis slut när vi kom hem typ :( Men efter det så var det "PRoject runway" så det tittade jag på en stund! Och så läste jag typ lite i min bok i reklamen ;D Och igår kväll då tittade jag och Lollo på en jääätte bra film, den heter "Flight Plan" OCh den var verkligen suuuper! Hon tappar bort sin dotter i ett flygplan, och ingen vill erkänna att dom sett barnet, och barnet finns inte med på listorna o.s.v Iaf, den var SUPER :)

Rekomenderas verkligen!


  


Iallafall, det är många som undrar om tävlingen, så nu ska jag ge er lite info ;)


Tävlingen avslutas i slutet av denna vecka. Jag kommer välja finalister till på fredag. Sen kommer ni att få rösta på dom som ni tycker har finast design. Dom 2 som fått flest röster kommer jag att lotta mellan :) Så tävlingen avgörs förhoppningsvis på söndag, annars kanske på måndag ;) Absolut senast på onsdagen ;)


Vinnaren vinner en stor länkning i en vecka!


Är det något annat ni undrar över, är det bara att fråga på ;)


Men nu ska jag snart äta middag, sen är det balett, kul :D

Bjuder på en bild :) I´m ready for ballet :)


  


Gammal bild xD


Men nu ska jag gå! Vi hörs imorgon, kommer hem ganska sent idag, då ska jag göra lite läxa ;) Och just det, Lollo och jag får skjuts av Anna idag, kul :) Annas blogg (hon bloggar inte där nu, hon trodde att hon tagit bort den för länge sen..)

http://everyhour.bloggplatsen.se


Kramizzar//Pauline


Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards