Dance-P

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Pauline - 8 oktober 2010 18:33

AAAAAAHHHHH VAd ARG JAG BLIR! DET HÄR ÄR 3:E GÅNGEN JAG      

                     SKRIVER DET H!!!!!!!!ÄR INLÄGGET :@!


Heej alla! Nu sk ajag ta det här snabbt för som ni ser har jag skrivit detta inlägg TRE  gånger nu :@ Dumma bloggplatsen! Men ailalfall, ikdag avr det skola som vanligt, vi hade vikarie för vår lärare var sjuk! Efter skolan gick Lollo och jag hem och bakade cupcakes :D Så här blev dom! Sry för suddiga bilder....


             


Ja, vad tycks? Ser dom fina ut :)?


Här kommer en bild på mina nyfixade naglar! Är inte nöjd, så ska göra om dom snart ;) En sten har redan lossnat -.-


    


Och här kommer en bild på min axel där Neo satt förut idag! Jag borde haft en tröja som täckte axlarna, annars blir det så här :/


      


Och här kommer en bild på mig när jag blåste håret imorse x)



Och här kommer en bild på dagens outfit :)


   


Kofta: Wow ?:-

Linne (Lollos): Cubus ?:-

Byxor: Intersport ca 189:-


Lite mysig fredags outfit :) <3 Iallafall, Nikita var här för en stund sig, vi filmade när vi flamsade som mest xP Kanske kan lägga in en av dom filmerna :) Ska nog at och göra ett videoinlägg snart, kommer kanske in idag :) Men ni får ha en skön och bra fredags kväll! Kramizzar//Pauline  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards