Dance-P

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Pauline - 7 oktober 2010 18:39

Heej alla! På dansen gick det bra, det var jätte kul :D Vi fick lägga på en massa nya steg, dansen blir super :) Iallafall, efter dansen så berätta Sanna i vår klass att det var en tjej som vi kallar tuggummi tjejen, som hade frågat henne om inte tvillingarna hade kommit än x) Haha, hon frågade efter mig och Lollo (H) Iallafall, pappa kom och hemtade oss och så körde vi bara hem, jag satte mig och övade glosor på datorn ;) Nu ska jag öva liiite till sen är jag redo för förhöret ;) HAr också gjort en bild i photoshop, det är eldtext, men visste inte vad jag skulle skriva, därför står det FIRE! Vad tycker ni om den :)?

  

Men nu ska jag snar gå och lägga mig och läsa och sen blr det väl att gå och sova vid halv tio tiden, trööött ;) Men vi hörs imorgon! Då blir det freeeeeeeedagsmyyyyyyyyyyyyyyyyys med tacos, cupcakes, mys och idol :) Ni får  ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 7 oktober 2010 16:03

Heej alla! Idag har det ju varit skola, det var kul! Sita timmen hade vi bild, det var kuuul ;D Och idag är det ju street också, kuuuul :D OCH VET NI VAD??? JAG OCH FAMILJEN SKA ÅKA TILL....THAILAND :D :D :D Guuuuud var kul :D Vi ska åka veckan innan höstlovet och vara där på höstlovet också, så vi ska vara där i 2 veckor :D Det blir 11:e gången vi är där ;D Ska bli superkul :D Och Nikita ska kanske också åka dit samtidigt, så vi kanske ska vara där tillsammans :O :D

Iallafall, jag har precis fixat naglarna, har tagit en bild, det blev ingen video för Nikita är här nu, och gjorde det bara lite snabbt ;) Men nästa gång så ;) Men kameran tog slut på batteri så var tvungen att sätta den på laddning, så bilden kommer nog inte förens imorgon ;) Efter skolan så gick vi hem med Nikkis, vi har inte gjort så mkt, men snart ska vi äta middag, det blir soppa och så får vi en ostfralla till det också, muums :) Och sen är det street :) MEn nu ska vi snart äta, hörs ikväll eller imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Och just det, syrran har gjort en ny blogg och jag skulle länka henne om hon länka mig, men det klart, hon tjänar mer på det för jag har fler besökare än henne, än så länge iallafall ;) Iallafall klicka här om du vill komma till den! Eller så går du in på http://lossanh.blogg.se

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards