Dance-P

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Pauline - 3 oktober 2010 18:53

Heej alla! Nu har jag gjort en ny design till bloggen! Lite mer höstig, för nu är det ju inte sommar längre ;) Men vad tycker ni om den? Ska jag ha kvar den elelr göra en annan? Jag är faktiskt ganska nöjd :) Iallafall, så här ser den nya ut:


Och så här såg den gamla ut:

     

Men nu ska jag nog ta och hoppa i badet, skönt! Sen ska man väl gå och lägga sig i skaplig tid ikväll, för imorgon är det ju skola ;) På morgonen har vi idrott, hoppas vi gör något kul :) Vi slutar vi 3 typ..Aja iallafall bättre än halv 4 ;) Men vi hörs imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline 

Av Pauline - 3 oktober 2010 16:35

Heej alla! Idag har vi varit på basketmatch med Nikita! Ester var också där, de avr jätte kul :) Dom vann äntligen :D Efter det så åkte vi till en affär och tittade, dom hade allt möjligt, men sen stängde dom så vi var tvugna att åka hem igen :( Och nu är vi tillsammans, hon och Lollo gör något (?). Och imorse så kopplade pappa in en hårddisk i min dator, guuuud vad skönt! Så nu ligger ALLA  mina bilder där och tar ingen plats på min dator :D Och har äntligen tömt min kamera också, hittade alla mina bilder från gamla datorn där, niice! Jag gjorde en mapp från med lite blandade bilder, från september och oktober typ, det ligger typ 750 bilder där x) Haha, skönt att det inte tar någon plats från datorn iallafall ;) Här kommer lite bilder jag aldrig hann lägga upp på bloggen, för direkt är vi kom hem från mormor och morfar så stod min nya dator på mitt skrivbord ju ;)


Iallafall, det här åt vi till frukost idag^^ Croissanter (L)


       


Nu kommer dom gamla bilderna!



Min och Lollos hand (L)   


Hahha jag och mamma :) (L)

 


Jag i bilen ;)  


Mee :D

    


Mee :D


Iallafall, nu ska jag gå! Vi hörs senare idag eller imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards