Dance-P

Alla inlägg under februari 2011

Av Pauline - 28 februari 2011 20:31

Sitter och glor på familjen Annorlunda nu på kanal 4. Får damp på bloggplatsen nu... Går ju inte att ladda upp bilder :@ Ni får dom imorgon ist (: Sov gött!

Kraam <3



Av Pauline - 28 februari 2011 14:53

  

Kommentar av: :)

Kommentar: Snygg bekini:) Var har du köpt det?

 

Svar: Tack så mkt :) Jag har köpt den på Pratunam market i Bangkok. Köpte den i oktober/november, kommer inte ihåg vad den kostade bara...


För visst menade du USA bikinin som min syster har på sig på den här bilden?


  


Ska göra läxan nu.. Vi hörs senare! Kram ♥


Av Pauline - 27 februari 2011 10:52

Hej & godmorgon :) Har gjort lite collage hela morgonen nu av bilderna jag tog igår på det jag köpte. Är jättenöjd med allt♥

Titta och njut♥

 

                                            

 

Fint va?♥


Nej nu ska jag göra lite läxor, har typ historia, No/So & matteläxan kvar :/ Ikväll blire lasergame, kommer bli grymt kul.♥ Vi hörs senare! Puss&Kram♥

Av Pauline - 26 februari 2011 16:57

  

På ett sätt är dom fula, men dom är ändå så snygga & coola ♥


Vad tycker ni?

Av Pauline - 26 februari 2011 11:33

Bildbomb från semestern... Varsågoda :) <3


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      


Ganska många, och ändå var det inte alla ;) Idag ska jag på lasergame hos en kille i klassen som fyller år. Ska bli kul :) Men vi hörs senare! Puss&Kram <3

Av Pauline - 25 februari 2011 23:01

Hejsan <3 Kom hem igår klockan 3 typ, utan bagage :/ Vi flög i nästan 1 dygn, för vi var tvugna att ta planet till London, sitta där i 4 timmar och sen åka till Sverige i 3 timmar... Och såklart var bagaget kvar i London när vi kom fram -.-' Men vi fick hem det idag, som tur är :D Har nördat Sims 3 hela dagen, druckit en supergod smoothie till lunch och bara chillat. Har inte orkat blogga, och måste tyvärr säga att ni inte får några bilder nu för att det kommer ta flera timmar att ladda upp alla bilder så ni får vänta tills imorgon. Ska snart gå & lägga mig, vi hörs imorgon.


Sov gott♥

 

  

Ni får en gammal sålänge

Av Pauline - 23 februari 2011 12:54

Heej alla fina ♥ Igår åkte vi från Koh Chang till Bangkok, så igår kväll shoppade vi & så tog mamma, Louise & jag en fotmassage.. Så himla gött asså♥ Idag har vi shoppat hela dagen fram till 2, då lade vi oss vid poolen och schtekte lite ;* Har köpt skor, byxor, shorts, byxdress, tröjor , solbrillor... det mesta faktiskt! Älskar alla grejer, är superdupernöjd♥  Ikväll åker vi hem :( Kommer typ mellanlanda i London så det kommer ta x-tra lång tid. Kommer sakna Thailand...♥ När jag kommer hem ska jag lägga över ngn video elr 2 & en massa bilder (: Ska väl börja tänka på att fixa en ny design oxå... Men nu ska jag nog hoppa in i duschen & göra mig fräsch & sen ska jag packa ner det sista. Vi hörs på tors när jag kommer hem :) Puss&Kraam♥

Av Pauline - 20 februari 2011 11:13

Halloj! Idag har jag haft ännu en underbar dag vid poolen & havet. Det har vart lite mulet idag, men också lite högre vågor, så Louise och jag har suttit på vår madrass och guppat, ramlat av och skrattat :) På tisdag åker vi till Bangkok, och på onsdag åker vi hem :( Men imorgon så ska vi hyra moppe & ta en tur upp i bergen till en strand som heter "Lonely Beach". Jättemysigt ställe! Sen blir det shopping i Bangkok, inte tokigt det heller :) Men känner att jag inte direkt längtar till att komma hem till en massa minusgrader :/ Skrev faktiskt ett inlägg igår, men det dök aldrig upp... Vi får se hur det blir med uppdateringen dom sista dagarna, vi hörs förhoppningsvis ngn gång under tiden :) Men nu ska jag göra mig iordning och så, för ska snart ut och äta middag. Ha en bra kväll (borde kanske säga dag, haha) Kraam <3


Update: Thailand ligger 6h före Sverige i tid ;)


         

Redigerade just den här bilden :) Dom 2 andra är tagna i Koh Chang & Bangkok för ngra dagar sen :)

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards