Dance-P

Alla inlägg under juli 2011

Av Pauline - 31 juli 2011 13:28

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm| Shopping i bangkok |


Heej! Är i Bangkok nu, supernajs! Har vart och shoppat halva dagen, hittade lite fina saker. Det här är 3 av dom, älskar örhängena för cirkus 5kr/st! Men nu ska vi ut och äta, klockan är halv 7 nu... Vi hörs senare, gratis internet på rummet :)! pusss

Av Pauline - 31 juli 2011 11:00

tidsinställt

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: Jag|Fotodatum: 14/7-11|


bilder från norge 2011♥

Av Pauline - 30 juli 2011 11:08

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto: mamma|På bild: jag, Louise, Ebba, Johanna|


hejsansvejsan! Nu sitter jag i syrrans rum och bloggar, min dator har packats ner. Vi ska snart åka till Arlanda för att ta flyget till Thailand, sen blire hejbalooo! Nejmen det kommer bli superkul :) Nu måste jag skynda mig, vi hörs i Thailand.


pusss&kraam ♥

Av Pauline - 29 juli 2011 23:28

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: jag|"Modell": Louise|

bilder från thailand i februari

 

Heej! Jag skrev ju förut att jag skulle åka bort imorgon, och jag ska åka till thailand med min familj! Kommer bli superduperdunderkul !! Vi ska bo i Bangkok & i Koh Chang i 2 veckor, kommer hem en vecka innan skolan börjar ungefär. Jag älskar Thailand, så himla mysigt land.


Det här blir den 13 gången för mig, asså herregud! Håller på att göra lite tidsinställda & tror jag tar med datorn. Internet är inte gratis, så bloggning blir det inte varje dag. Men vi hörs imorgon om jag hinner, puss&kram!

Av Pauline - 29 juli 2011 16:48

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: Jag|


Tjollahoppsansa! Förlåt för den usla uppdateringen, men jag har bara legat och slapppat i soffan de 2 senaste dagarna, för är fortfarande lite sjuk. Orkade heller inte riktigt blogga, och det händer ju ibland! Iaf, nu är jag back on track igen, men inte länge till tyvärr... Åker bort imorrn igen, vart får ni veta lite senare :) Den här gången blir det i 2 veckor, fast ska nog göra lite tidsinställda och vi köper säkert internet någon gång också. Vi hörs senare iaf!


kram

Av Pauline - 26 juli 2011 13:55

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: jag|På bild: Jag|


Ääntligen! Igår kom denna dubbelbok hem genom brevlådan, min syster och jag har länge letat efter sista delen "Den sista natten". Den finns inte på bibloteken här eller i bokhandeln eftersom att det är en gammal bok så vi hade tur som hittade den att köpa på nätet :) Nu har jag något att roa mig med medans jag är sjuk iaf!

Av Pauline - 24 juli 2011 17:05

Heej! Kom hem igår kväll, men har inte haft lust att blogga för var ganska trött igår. Är också sjuk, fick feber & blev snuvig som bara den de 2 sista dagarna och är fortfarande lite sjuk :( Har precis tittat på en film, den var superbra! Vi ska snart cykla till en tjej i syrrans fotbollslag på middag. Mysigt! Sitter nu med ipaden, därför blir det inga bilder just nu ;). Kommer vi hem lite tidigare ikväll ska ninog få lite bilder fån resan, annars får ni dom imorrn! Iaf, ville bara berätta att jag lever och är hemma :) Vi hörs, pussar!

Av Pauline - 22 juli 2011 12:00

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto: Louise|På bild: Jag & louise|


Hej! Här är lite fina & oredigerade bilder på mig & syster ;) Vi bjuder! Imorrn ska vi åka hem, ska bli skönt men jag kommer nog sakna Turkiet. Men vi får höras mer imorgon, när vi landat! Ha det bra tills dess, puss!

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards