Dance-P

Alla inlägg under mars 2011

Av Pauline - 31 mars 2011 19:07

 

|Kjol Thailand|Linne Thailand|Kofta Thailand|Halsband Julia|

|Tights Thailand|Skärp Thailand


Jaa, sådär såg lilla jag ut idag då :) Asså förlåt för dom tråkiga inläggen dom senaste dagarna! Det är bara en massa bilder på mig&dagens outfit, men har ingen insperation... Vill ha sommar :( I sommar, då ska det bli en massa bilder, när det är fint och ljust ute hela tiden♥ Men nu måste jag göra läxan. Kraam

Av Pauline - 31 mars 2011 18:56

Hejsan! Ledsen för dålig uppdatering. Skulle berätta om eftermiddagen igår, så det jag glömde att skriva var väl att vi köpte supermycket choklad och mumsade på i en stor gunga xd. Gott var det iaf! Idag slutade vi tidigt, då gick Louise och jag till Ica och köpte singoalla kex :)♥


 

Har bara suttit framför datan och övat glosor, snackat med kompisar på skype, vart på fb och lyssnat på spotify :). Här får ni lite bilder på min älsklingsmört Neo♥ Och 1 bild på mig när vi ändå är igång xD


 


Hörs snart med dagens outfit :) Puss & Kraam ♥ 


Av Pauline - 30 mars 2011 18:04

Hejsen! Är superstressad, ska snart till baletten och är inte klar än + att jag inte hunnit äta middag... IDag efter skolan vare bäst, jag, Lisa, Lisa & Lollo satt alla fyra i en park, men sen blev det så kallt om fötterna så vi drog till Lisas place och stoppa in fötterna i ett element xd. Ni får veta mer imorrn, för nu ska jag göra mig iordning. Ledsen för den dåliga bloggningen! Här får ni dagens outfit:


  |Linne Cubus|Jeanstights Kappahl|Kofta Thailand|Örhängen Ur&Penn|


Svarar på de kommentarerna jag fått imorrn ;) Puss <33 

Av Pauline - 29 mars 2011 16:22

          

|Linne Cubus|Mjukisbyxor ...|Kofta Thailand|Örhängen Ur&Penn


Nu ska vi snart sticka ner på basketen. Hörs imorgon! Puss ♥

Av Pauline - 29 mars 2011 16:04

Tjenare! Idag fick vi sluta skolan vid halv 2, sköönt! Då följde Nikita med oss hem, vi har bara lattjat lite. Ikväll ska vi allihopa gå på basketmatch, ska bli kul :) Var ju hos tandläkaren idag, och han sa att jag skulle tänka på om jag ville ha tandställning... Har ju lite för mycket överbett och behöver räta till ena framtanden, så om jag väljer att inte ha det nu kan det bli värre när jag blir äldre och då kan det bli svårare att fixa med en tandställning, soo... Kommer förmodligen tacka ja ;) Tror ni att jag skulle passa i tandställning?

Men nu ska jag vara lite social, kommer lite bilder på dagens outfit snart oxå :) Kraam♥


Lite blandade bilder från igår

 

Av Pauline - 29 mars 2011 11:15

Hejsanhoppsan! Nu sitter jag nog hos tandläkaren för att kolla om jag behöver tandställning. Har säkert en sån där äckligt stor kamera i munnen nu, som gör ont, ont, ont! Hörs efter skolan. Puss

 

 

Update: Det är inte säkert att jag får tandställning. Vi ska bara kolla ;)

Av Pauline - 28 mars 2011 21:03

 

|Jeanstights Kappahl|Tröja H&M|Linne Thailand|


Nu ska jag titta på "Världens bästa hotell", hörs imorrn! Kraam <33    


Q: Brukar du titta på det :)?

Av Pauline - 28 mars 2011 07:35

Godmorgon! Nu ska jag snart till skolan, ska bara klä på mig, borsta tänderna, blåsa håret, platta håret... ja ni fattar ;) Har ganska bråttom så vi hörs efter skolaN!


Puss <33


   Sneakpeak på dagens outfit :).. Ngn som kan gissa vad det är?

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards