Dance-P

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Pauline - 16 oktober 2010 20:45

Heej alla! Nikita gick hem vid kvart i 7, då åt vi middag! Vi åt som sagt kött med pommes, super gott :) Efter det så har jag inte gjort så mycket, kollat runt lite på datorn och så! Ikväll bänkas man framför soffan med filmen Pretty Woman! Tror den är bra :D Iallafall, här kommer lite roliga Ica reklamer :)








Vi hörs imorgon! Jag tror att jag lottar nu lite snabbt, så kommer videon in imorgon :) Ha en mysig lördagskväll! Kramizzar//Pauline




Av Pauline - 16 oktober 2010 17:03

Heej alla! Nu sitter jag här med Nikita och Lollo, vi lyssnar lite på musik på spotify. Monday Morning in my heart <3 Ikväll tror jagatt jag lottar mellan dom två som fått flest röster ;) Då kommer ett videoklipp! Idag när vi delade ut tidningar, gick det bra. Efter det åkte mamma, pappa och jag och handlade lite smått och gott! Efter det så åkte vi och hämtade Lollo från träningen och såkte vi till donken och köpte varsin hamburgare. Sen åkte vi och handlade middag, vi ska äta kött med pommes idag :D Men nu ska jag ta och fortsätta lyssna på musik och vara med mina kära polare :D Vi hörs senare! Kramizar//Pauline 

Av Pauline - 16 oktober 2010 10:51

Heej alla! Ville bara slänga in en bra låt! Hör senare! Kramizzar//Pauline


Av Pauline - 16 oktober 2010 09:12

Heeeej alla! Sovit gott? Jag vaknade vid 9 idag, och har nyss ätit frukost. Det blev toast, goooott :) Idag vet jag inte vad jag ska göra. Kanske måste följa med och dela ut reklamblad till Lollos fotboll... -.- Men iallafall, andgående min tävling så har lizzchao fått 10 röster och Machin har fått 2 :o Rästen har fått 0. Men asså jag kommre räkna alla rösterna, men jag har ju sagt att man inte får vara ANONYM! Asså, någon skrev hej som sitt namn... Men iallafall, kommer vara snäll ;) Man får rösta idag också, så drar jag ikväll eller imorgon ;) Nu sitter jag och lyssnar på Moday Morning med Melanie Fiona på spotify! Super låt :) (Y) Här kommer lite bilder :)


             


Kolla vilken fin tröja jag och Louise fick av mamma igår <333

           


Love <3

  

 

Här är bilder från min dator, när jag lyssnade på spotify

   


Min berättelse :)

  

  


Japp det var dom :) Men nu ska jag ta och göra mig iordning! Vi hörs senare! Kramizzar//Pauline 

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards