Dance-P

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Pauline - 14 oktober 2010 15:56

Heej alla! Idag har det varit skola som vanligt, vi hade bild på slutet, det var kul :D Gjorde klart min "amfora" idag, det är en kruka i färgglada mönster! Asås ritade på ett pappar ;) VI hade också gympa, vi gjorde en ganska tråkig grej idag, kommer inte på vad det heter nu bara... Iallafall, efter skolan gick Louise, Nikita och jag till mataffären och så köpte jag och Lollo en sallad att dela på, vi köpte en cecarsallad :) Gooott! Så den har vi ätit nu, efterssom att det är street idag och hinner inte äta innan, så då fick det bli det som lite mellis liksom ;D Men vi får skjuts av pappa idag :) Skönt för herregud vad det blåste idag :O När vi gick hem hade vi motvind och man fick liksom kämpa sig fram ;) Gud vad jag längtar tills nästa vecka, för då åker ju vi till Thailand :D Men kanske kan fixa lite tidsinställda inlägg tills dess, för kommer ju inte kunna blogga där ;) Kanske kanske att jag kan göra något inlägg, om vi köper sånt där trådlöst internet på hotellet, för kommer ha med min dator ;) Ska spela sims :P Och eftersom att vi ska vara borta under halloween så ska vi ta med halloween kläder, haha :D Men nu ska jag nog ta och öva lite på glosorna, får göra det ikväll också, då kanske det blir ett inlägg till när jag ändå är på internet ;) Men vi hörs kanske senare då! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Här kommer lite bilder :)



Dagen outfit :)


Skjorta: H&M

Linne: Cubus

Jeanstights: H&M


Här är två bilder på mitt äpple från igår x)


 


Bilder på salladen :)

         

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards