Dance-P

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Pauline - 6 oktober 2010 16:30

Heej alla! Idag har det ju varit skola, det har varit kul! Slöjd sista timmen, blev klar med min stolsits, den blev fin :) Den är blå och vit randig, väldigt somrig! Och idga är det balett klockan 19 och så slutar den 20.15 ;) När vi kom hem idag så satte jag mig och övade lite på glosorna, tog lite flingor för jag var som vanligt hungrig efter skolan x) Men nu ska vi snart åka och fixa Lollos och mitt pass så att vi kan åka bort på höstlovet... :) Mer får ni kanske veta senare    Och jag har fortfarande inte hunnit fixa mina naglar, fast jag vet hur dom ska se ut ;) Tänkte precis göra det och visa hur jag gjorde i en videofilm, men nu ska vi ju snart åka och fixa passen och kamerabatteriet har bara en batteriplupp kvar ;) Så det får vänta till...någon annan dag ;) Läääängtar jätte mycket tills Lollo och jag ska baka cupcakes på fredag :D Och imorgon är det street också, roligt roligt :D Vi brukar ha en lång uppvärming, det är bra (Y) Men nu ska vi snart äta middag, vi hörs väl imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Här kommer lite bilder :)



Flingor :)

  


Flingor :)

  


Hehe en sida ur min bok :D

  


Det här är den bästa bilden tror jag ;)

   



Här kommer en dagens outfit också ;)


  


Jeanstights: H&M ?:-

Tunika: ? Men det står "Flash" på lappen .. ?:

Örhängen (converse): Ur&Penn 29:-


Hade också:

Jeansjacka: H&M ?:-

Mörkblå converse: Tunisien ca 100:-

Stickad halsduk: Lindex ca 149:-


Av Pauline - 6 oktober 2010 07:19

Heej alla! Och godmorgon :) Har ni sovit gott? Jag har, fast är lite trött nu ;) Igrå läste jag ut min bok "Odjurens stad" den var suuuuperbra! Ni som inte läst den - läs den!! Ska titta efter andra delen idag på bibblan! Och igår så hittade Lollo och jag ett lätt recept på cupcakes, så vet ni vad? Vi ska baka egna på fredag, jippie :D Kommer förmodligen lägga in en massa roliga bilder på dom ;) Hoppas dom är goda :) Vi ska nog ha...hmm..vi vet inte vilken färg vi ska ha, antingen grön, gul eller rosa! Vilken tycker ni blir bäst? Fast det beror kanske lite på toppingen också, man kan ju inte ha en massa färska mumisga bär så här dags på året iallafall ;) Men kanske trössel i roliga färger och former :)? Önskar att man akn använda alla färger ^^ Men då får man göra mycket frosting, hehe :) Om dom är goda kan jag lägga in receptet här :) Det blir väl nice? Kanske till och med kan lägga in en film...:D Men nu ska jag klä på mig, måste gå om en halvtimme    Men vi hörs i eftermiddag, då är det BALETT :D Men ni får ha en bra dag! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards