Dance-P

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Pauline - 24 oktober 2010 08:30

Tidsinställt inlägg


Heej alla! Nu är vi i Thailand och är pigga och utvilade efter den långa flygturen igår! Förmodligen ska vi strax ner och äta en härlig hotell frukost här på hotellet! Sen tar vi oss förmodligen ner till polen och badar och har det sköönt :) Kanske går och äter lunch på stranden, kanske träffar Nikita, går ut och äter på någon mysig resturang och abra har det soft :) Jag ska ta en massa fina och härliga bilder, det kommer komma en rejäl bildbomb när jag är hemma igen :) Kommer hem någon gång v.44, då det är höstlov! Hoppas ni har det bra där hemma i Sverige, och att ni klär på er ordenligt så att ni inte fryser i kylan, hihi :) ^^ Vi hörs imorgon! (Kommer inte kunna skriva inlägg till varje dag..) Många kramar fårn Thailand! //Pauline <3

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards