Dance-P

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Pauline - 17 oktober 2010 19:12

Heej alla! Nu har jag fixat nya naglar dom blev oranga med vita ränder (a) Innan middagen tittade vi på en film som heter "Min store tjocke far" den var inte bra... Den näst sämsta film jag sett i år. Den sämsta heter "Serious moonlight"...Hehe så se inte dom filmerna, om ni inte vill slösa pengar ;) Fast det klart, "Min store tjocke far" kostade bara 20kr haha :D Till middag åt vi tortellini, det var gott :) Har gjort en film också nu, den kommer i slutet av inlägget ;D Igår slog jag mitt besöksrekord, jag hade 43 besökare på 1 dag!!!  Det är 11 stycken mer än mitt gamla rekord :D That´s really good (Y) Här kommer bilder och en film :D Och här kommer också en länk till vinnaren i min tävling :) http://liizchao.bloggplatsen.se



Hahha, mee (h)

    


Soppan till lunch :)

    


Och så här blev mina naglar :) : 


Vad tycks? Asså stenen ramlade av, den funkade inte, så det är ingen sten där ;) Jag blev nöjd iallafall :) Här kommer filmen :)



Hoppas ni gillar den :) Är det något som är oklart/otydligt är det bara att säga till, och är det något ni vill ändra på så kan jag göra det till nästa gång jag ska göra det :) För om ni gillar det gör jag det väldigt gärna :) Men nu ska jag gå och klä på mig pyamas och lägga mig och läsa lite ^^ Vi hörs imorgon! Slutar vid tre då, sen så ska vi på basket klockan fem, hörs kanske vid 4 tiden! Kramizzar//Pauline






Av Pauline - 17 oktober 2010 15:14

Heej alla! Igår kväll såg vi ju på Pretty Woman, den var verkligen jätte bra! Rekommenderas :) Nyss åt jag lunch (eller ja för typ en timme sen :P), vi åt soppa! Det var gott! Nu kommer veckans fråga! Svara i en kommentar, gästboken eller frågerutan är ni snälla :)


  


Nikita gjorde en snedbena på mig igår! Nu vill jag veta vilket jag passar bäst i :) Tänker förmodligen inte byta frisyr, vill bara veta vad ni tycker ;)


Snedbena:


  


Rak bena:


  

Ignorera mitt ansikte, bilden togs igår kväll vid typ halv 11... :)  Nu ska jag kanske logga in på msn, se om någon rolig är inne :) Annars vet jag inte vad jag ska göra... Eller jo, jag ska nog fixa naglarna nu :) Jag spelare in en video när jag gör det den här gången! Vi hörs senare! Kramizzar//Pauline

 

Av Pauline - 17 oktober 2010 15:11

Heej alla igen! Ville bara säga att jag är med i ännu en tävling hos Erika Där kan man vinna en länkning på hennes blogg! Var med du med! Lovar att jag inte anmäler mig till fler tävlingar idag ^^ Hörs snart, då kommen en dagens/veckans fråga! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 17 oktober 2010 15:08

Heej alla! Jag är med och tävlar om att bli veckans blogg på http://shigue.bloggplatsen.se Var med du också :) Hörs snart! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 17 oktober 2010 14:54

Heej alla! Här kommer en video där jag talar om vem som är vinnaren i min tävling :) Grattis till dig ********! Och ett stooort tack till alla som var med :) (Har redan en ny idé på en ny tävling...:D)


Vi hörs senare! Kramizzar//Pauline


Av Pauline - 17 oktober 2010 14:06

Heej alla! Jag är med i en fototävling på http://sandraafransen.bloggplatsen.se Var med du också :) Här är mitt bidrag :)


  

Av Pauline - 17 oktober 2010 13:24

Heej alla! Imorse när jag vaknade så gjorde jag mig iordning och så åkte vi till mammas jobb och åt frukost! Hon jobbar på ett hotell ;) Det var gott, blev väldigt mätt ;) Efter det åkte vi till stadium och rusta först så köpte vi lite smått och gott på Rusta, jag köpte ett par hårspännen och så ett par strumpor, det behövs ;) Och fick också ett par skor, ett par uggs, inte äkta då men what ever :D Jätte fina :D Efter det kollade vi på stadium efter jackor, hittade en super snygg, röd! Den var dyr :( Men Lollo och jag fick dom :D För vi behövde verkligen vinterjackor, har ingen alls :o! Har vuxit ur alla som vi köpte förra året i Peking :O! Iallafall, tack så himla mycket mamma och pappa <33333333333333333333333333333333333333333333333
33333333333333333


Här kommer lite bilder från igår och idag :)


 


Kolla vad jag fick som efterätt till frukosten idag ^^


 


Lollos fruksallad ;)

  


Min jacka <33 Fin va?

  


Lollo i ett glas :D

  


Pappa i ett glas :D

    


Hårsnoddar :)

    


Mina uggs :D <3 Fina va?

     


Och här kommer en dagens outfit :)


   


Tröja: Danmark 99:-

Tights: Danmark 10:-


Hade också mina mysiga vita små pälsbollar till skor, som vi tog upp ur källaren igår :D <3


Har inte hunnit dra lott än, det är väl lika tur det, för det har ju kommit in en massa andra röster nu ;) Men ska snart se till att göra det! Nyss så var en tjej som heter Märta, hennes mamma var här nyss och hon fick med sig lite kläder som Märta ska ärva ;) Men  nu ska jag ta och fixa em video, sen kommer den in! Och så kommer en "dagens fråga" senare idag också ;D Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards