Dance-P

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Pauline - 10 oktober 2010 15:59

Heej alla! Här kommer en bildbomb :) Varning!: Mycket bilder på mig x)


   


Vår fiiina dukning :)

  


Ljuslykta med äpplen i :)

 


Fiin va? Höstig ;)

  


Haha, kolla vad jag ficka till frukost idag ^^

God macka + en dammsugare= mums :)

    


Baklava :)

 



Nu kommer en massa bilder på mig som jag tog nyss :)

  

                       


Lollo och jag har stretchat lite nu, sköönt :) Kommer få en jobbig träningsverk imorgon, men who cares? Jag har ju jobbat bra då ;) Iallafall, här kommer en bild på mig  :) Inte den bästa bilden, men aja :)


  


Vacker va xP Hehe! Har ingenting att göra :( Har bara segat hela dagen känns det som.. -.- Längtar tills ikväll, då får vi laga mat till mamma och pappa och Nikitas farmor och farfar :D Men nu ska jag nog ta och lägga mig och läsa lite, och ta igen mig lite för är trött (?) Hehe, lite söndagstrött. Eller så ska jag kanske ta och fixa naglarna när jag ändå inte har något att göra ;) Kan göra en film till det också ;) Vi hörs senare! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline



Av Pauline - 10 oktober 2010 13:14

Heej alla! Nu har vi vart och träffat familjen, dom var snälla :) Vi visade dom runt i lägenheten och så ;) Sen åkte vi bara hem och nu sitter jag här och lyssnar lite på spotify <3 :)! Här kommer en dagens hiss & diss :) Håller ni med :)?



*Den som uppfann Spotify!

*Ska snart åka till Thailand :)

*Helger  

 

*Vi komer inte vara hemme under Halloween :(

*Kommer missa HK 1 gång :(

*Har inget att göra just nu :(


Japp det var det :) OCh som sagt, håller ni med? Men nu ska jag gå och äta lunch! Hörs kanske efter det! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline 

    

Av Pauline - 10 oktober 2010 10:13

Heej alla! Idag är det den 10/10-10 och klockan var nyss 10:10 :D Iallafall, idag så ska Lollo och jag nog följa med pappa och träffa en familj som köpt farmors lägenhet ;) Det är ett tvillingpar i vår ålder, en tjej och en kille, så vi ska följa med och träffa dom :) Ska snart klä på mig och så, kanske bada lite snabbt om jag hinner, hör att någon spolar i just nu, så hinner kanske inte -.- Och idag ska viju laga mat med Nikita, men hon är på handbollsmatch heela dagen så Lollo och jag ska gå och handla maten som behövs! TIll varmrätt ska vi ha en Thaigryta, gott! OCh till efterrätt ska vi äta kladdkaka, mumsigt :) Thaigrytan är ganska lätt, det passar bra en söndag som denna x) Och Nikita och hennes farmor och farfar har nu bokat flyg så vi kommer, OMG det är svårt att tro...Iallafall, vi ska åka till Thailand tillsammans i samma flygplan    Men vi ska kanske inte bo på samma hotell, men det gör inget, vi kan ju ändå träffas och så då :D Fett kul! Längtar sååååå :D Men nu ska jag se till och göra mig iordning! Vi hörs kanske lite senare idag :) Glöm inte att anmäla er till tävlingen också ;) Avslutas kanske i slutet av den här veckan som kommer ;) Eller då så väljer jag finalisterna ;) Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Bjussar på en gammal bild :)


  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards