Dance-P

Alla inlägg under september 2010

Av Pauline - 30 september 2010 14:41

Heej alla! Idga var det ju skola som vanligt, vi hade idrott sista lektionen, det var kul :) Sen så slutade vi vid tio i 2, guud vad sköönt :) Och imorgon är vi lediga, niiiicee! Och idag är det streetdance också, kul! Igår på baletten var det jättekul, vi fick lära oss lite av dansen som vi ska ha på uppvisningen, vi hann inte långt med den är ganska komplicerad redan i början, längtar tills nästa gång och till uppvisningen :)  Efter skolan idag så gick Nikita hem med oss, vi har gjort lite olika saker, t.ex varit vid datorn och så har jag och Nikita bundit fast varandra och så skulle vi försöka smita x) Men nu ska vi snart på street, och Nikita ska på handboll, men vi hörs kanske senare idag eller imorgon :) Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Av Pauline - 29 september 2010 17:26

Heej alla! Ja, som ni ser på rubriken så blir jag arg nu! Jag hade nyss skrivit ett inlägg, men när jag sparar det står det att jag blivit utloggad och så sparas inte det inlägget :@ Vadå ska jag komma ihåg allt jag skrev eller? Aja, idag är det balett! Jippie! Idag i skolan hade vi 3 matteprov, jag vet inte hur det gick på 2 av dom, men det gick nog bra för dom var lätta ;) Men på den 3:e fick jag alla rätt, så ska det se ut :) Sista lektionen hade vi slöjd, jag är snart klar med stolsitsen som jag syr :) Jag hann mycket idag, så det var en bra lektion :) Nu ska jag snart gå och äta middag, det blir korv med falukorv, det är gott! Och så ska jag byta om inför dansen! Jag tror inte vi hörs mer idag, för är inte hemma förens halv 9 och då måste jag göra lite läxa ;) Men vi hörs imorgon, och då är det nästan fredag, för det är ingen skola på fredag, niice :) Ni får ha det så gött!

  

Av Pauline - 29 september 2010 16:52

Heej alla! Jag är med i en tävling hos http://olivias.bloggplatsen.se ! Hon är en jätte snäll, mode intresserad tjej, med en väldigt fin blogg! Är du intresserad, kolla in hennes blogg, det kostar inget :) Vinnaren blir länkad till på fredag och hon har ca 50 läsare om dagen, så vill du ha fler besökare till din blogg, anmäl dig till tävlingen du med :) Lycka till! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 28 september 2010 16:21

Heej alla! Idag var det skola, på efetrmiddagen, s ksulle vi ha bild sista lektionen, men när vi hade rast så sa någon att bildlärareb var sjuk, och så började alla skrika ut att hon var sjuk, så vi gick hem en timme tidigar :) Hoppas att ingen skämtade bara...Fast tror inte det, för dom sa att en lärare hade sagt det ;) Men det var ju nice, annars hade vi slutat vid halv 4 ;) Men vi ska typ flytta vår bild lektion till på torsdagar, så då kommer vi sluta vid 2 tiden på tisdagar men sluta senare på torsdagar.. Men det blir säker bra :) Efter skolan så gick Nikita hem med oss, vi har mest varit vid datorn ;) Och imorgon är det balett, jippie :D Ikväll är det föräldrar möte, mamma och pappa ska gå, vi fick inte veta det förens igår, mamma hade tänkt att vi skulle ha lite mys , för vi har inga aktiviter idag, för Lollo har ingen fotboll idag som hon brukar, men det går ju inte nu :( Men en annan gång, t.ex fredag ;) Fast det är alltid mys på fredagar :) Men nu ska jag gå och äta middag! Vi hörs imorgon eller senare idag! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 27 september 2010 17:23

Heej alla! Idag var det ju skola som vanligt, vi hade idrott på morgonen, det var kul :) Sen hade vi svenska, matte, engelska, lunch, so, rast, E.A. Efter skolan gick Lollo och jag hem och gjorde matte läxan m.m., sen kom mamma hem och då käkade vi lax, det var gott :) Och just det, skolkatalogen kom hem idag, niiice :D Den var liten och gullig det här året :) Igår så åt vi jätte gott på kinaresturangen, blev proppmätt x) Efter det åkte vi till basketen, det gick inte så jätte bra för laget vi hejade på, men det gör inget, dom tar igen det ;) Vi träffade Ester där <333 Vi ska kanske vara tsm på fredag, niice! Längtar :D Och lngtar också till baletten på onsdag och streeten på torsdag :) Ikväll ska Lollo och jag ut och jogga, får väl bli snart, innan det blir för mörkt och fööör kallt ;) Igår efter basketen tittade vi lite på ensam mamma söker, efter det var det en film med Will Smith och Jaden Smith, den hette "Jakten på lyckan" och var jätte bra! Fast gick inte och lade mig förens halv 12... Lite trött var man ju imorse då då ;) Men vi hörs väl imorgon! Ni får ha det så gött!

  

Dagens outfit (Gammal bild, men likadan klädsel idag som när bilden är tagen)     

  

Tröja-H&M

Kofta-H&M

Jeans-H&M


Hehe, en riktig H&M dag idag :) Hade också:

Stickad halsduk-Lindex

Oranga converse-Tunisien

Svart soft shell jacka-Kina

Örhängen-Ur&Penn


Vi hörs!

Av Pauline - 26 september 2010 15:52

Heej alla! I dag har jag bara spelat sims 3 och bakat en sockerkaka! Sockerkakan blev jättegod den här gången! Och det var kul att spela sims :) Men nu ska vi gå! Hörs imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 26 september 2010 10:14

Heej och godmorgon alla :) Sovit gött? det har jag iallafall :) Igår var vi ju med Nikita, det var kul :) Vi spelade sims 3, spelade fotboll, var vi datorn m.m. Väldigt kul ;D Idag kanske vi ska leka med henne igen :D Fast prata med henne på msn nu, hon skulle vara med Kalle (hennes kille) på skolgården idag, haha! Men kanske efter det ;) Annars vet jag inte vad vi ska göra idag då, vi får se! Ikväll ska vi iallafall se på basketmatch, först ska familjen gå ut och äta på en kinaresturang, gud vad gott och mysigt :) Idag är det fint väder också, niice! Lollo och jag får kanske ta oss ut på en joggingtur senare idag, det var länge sen :) Mysigt också, när det är höst och solen skiner! En promenad skulle också sitta fint ;) Men vi hörs väl under dagen! Ni får ha det så gött!

  

Av Pauline - 25 september 2010 13:40

Heej alla! Idag så hade Lollo fotbollsmatch så var med och kollade! Dom vann med 5-1, det är bra det :) Efter så åkte vi hem då, vi ska leka med Nikita så fort Lollo och jag har duschat ;) Så bloggar väl inte förens ikväll ;) Och just det, igår slog jag mitt besöksrekord på 32 personer B) :) Niiiceee ;D Men nu ska jag bada och göra mig fräsch, så hörs vi ikväll! Ni får ha det så gött!

  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards