Dance-P

Alla inlägg under maj 2011

Av Pauline - 31 maj 2011 16:44

|T-shirt Thailand|Kofta H&M|Tights Kappahl|Jeansshorts Thailand|


Hej alla fina! Idag har det vart en slapp skoldag :) Vi fick titta på våra reklamisar och äta godis, såg jätteliten ut på min film, även fast det bara var 1 år sen. På bilden fick vi äta godis igen, bara för att vår bildlärare är så snäll (a' Gick hem till Lisa idag efter skolan, vi hoppade studsmatta, dööö varmt! Ska snart på syrrans fotbollsmatch, dom spelar borta. Imorrn ska jag träffa min nya klass, en massa danstjejer & musikal tjejer/killar. Kommer säkert bli jättebra :) Men vi hörs imorgon, pusss


ps. hade inte den här t-shirten på mig idag, hade en annan grön med micheal jackson på, ni kan få se den nån annan gång ;) hann inte fota, detta är en bild ur arkivet.

Av Pauline - 31 maj 2011 07:44

Till er som missat det så har jag ju en tvillingsyster vid namn Louise. Vi är systrarna Knoll&Tott, Skrik&Panik, Paulise eller vad ni nu vill kalla oss ;)

Hennes blogg hittar ni HÄR! hörs i eftermiddag♥

Av Pauline - 30 maj 2011 19:30

Först; stort tack till alla som var med i tävlingen!


1:a plats: evelinabergström - evelinabergstroms.blogg.se


2:a plats: louise - littlemisslucy.blogg.se


GRATTIS! Ni får varsin länk i min meny i 1 vecka :) Vann du inte? Det kommer fler chanser inom kort. Ha en fin kväll, pussar!


  

jag valde inte dessa 2 sötnosar till vinnare bara för att jag känner dom & en är min syster, tycker ärligt att bloggarna var dom bästa :)

Av Pauline - 30 maj 2011 19:11

Tjingeling! Imorrn ska vi titta på några reklamfilmer vi spelade in på musiken förra terminen, ska bli spännande att se dom, kommer säkert se jätterolig ut. Då får vi ta med oss godis eller liknande, så ska snart följa med mamma & syrran och handla lite dricka, har godis hemma som blev över från i lördags :) Ska bli mysigt, sen på onsdag ska man träffa nya klassen då & mentorer m.m Sen är vi lediga på tors-fre, så skönt!

Men vi hörs imorrn, kramis


  

arkivbilder, sommaren 2010 samsung S760 [kompaktkamera]

Av Pauline - 30 maj 2011 19:02

|Midjekjol 179:- NewYorker|


Denna söta kjol fick jag med mig hem från stan idag, älskar den! Ska ha på mig den på skolavslutningen, då ska vi sjunga grease, tyckte den passade på nåt sätt. Hade ju sovmorgon idag, typiskt att man vaknar vid halv 7 när jag hade tänkt sova till 8, minst -.- Vi var & kollade på när alla dansklasser i vår skola hade uppvisning, alla var jätteduktiga! Nästa år ska jag också få stå där och uppträda, längtar♥ 

Av Pauline - 29 maj 2011 20:53

|Tröja H&M| Linne ?|Jeanstights Kappahl| Örhängen Thailand


Det här hade jag på mig idag, piffade till det lite med gula naglar & färgglada converse :) Imorrn har vi sovmorgon till klockan 09.50, så skönt! Det kommer förmodligen in ett morgon inlägg, tror jag. Imorrn avslutas veckansblogg-tävlingen också, så då tycker jag att ni ska kolla om just du vann. Är du inte anmäld? Det är inte försent än, klicka här för att komma till tävlingen! Ha en bra kväll så hörs vi imorrn♥

Av Pauline - 29 maj 2011 20:45

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|28/5-11|Lisa, Lollo & Palo [jag]|


Tog bara dessa bilder igår, men bättre än inga alls :) Vi gjorde schnitzel & pommes, körde blindbock, snackade, var ute & hade det skoj! Tack för en myysig kväll♥ Vi hade hyrt 2 filmer, men tittade inte på nån av dom, haha... Men vi hörs senare! pussss

Av Pauline - 29 maj 2011 20:04

 

Grattis på morsdag mamma, jag älskar dig! ♥ För att fira gick vi ut & åt middag, supergott! Annars har jag väl inte gjort så mycket idag, förutom tv & datan. 

Än en gång; jag älskar dej mamsen!

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards