Dance-P

Alla inlägg under december 2010

Av Pauline - 31 december 2010 23:45

 


Gott nytt år <3! Tack för att ni följt min blogg det senaste året! Hejdå 2010, välkommen 2011 <3 :) Vi hörs imorgon den 1/1-11!


Har ni nyårslöften :)?

 

 

Själv har jag det inte, men har kanske 3 mål som jag vill uppnå under år 2011, så vem vet? Jag kanske börjar med det i år ;) Kramizzar//Pauline


GOTT NYTT ÅR <3 :)!

 

 

Av Pauline - 31 december 2010 13:51

Hiss eller Diss? Ja det är frågan det ;)


  


Hissar eller Dissar du lårhöga stövlar :)? Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 31 december 2010 13:26

Heej alla! Är trött, åt precis frukost... Sitter just nu i min säng och bloggar :) Mysigt! Och idag är det den sista december, alltså den sista dagen av 2010! Ska ta mkt bilder ikväll som kommer in imorgon :) SKa snart gå och duscha/bada tror jag, sen vet jag inte vad vi hittar på nu på dagen. Kanske ännu en dag med en massa sims 3 :)? Eller kanske får ta och gå ut lite... Jaja, vi får se vad vi hittar på!


            


Lite bilder fick ni redan nu :) Men nu ska jag gå och vara lite social :) VI hörs kanske senare eller imorgon! Kramizzar//Pauline


Idag elr imorgon kommer det en "Hiss elr Diss?"

Av Pauline - 31 december 2010 01:32

Heej alla! Nu har gästerna kommit (elr dom kom vid 6-tiden ;)) och sen dess har vi 3 (jag, Lollo och KF) suttit och spelat sims 3, haha! Värsta nördar vi är asså ;P Sitter i Lollos soffa nu då, börjar bli lite trött. Ikväll äre ju nyår också :D Klockan är ju över 12 ;)! Såhär ska min nyårsafton se ut:


Först blire middag:


Förrätt: Havskräftor


Varmrätt: Oxfile, potatiskaka/pommes och kryddsmör


Efterrätt: Pannacotta


Sen så ska vi väl bara ha det gött och så, sen vid 12-slaget så ska vi hissa upp "ballonger" men ljus i istället för fyrverkerier :) Men måste verkligen gå nu! Imorgon blir det ganska låg uppdatering men det kommer in något/några inlägg iaf! Ha det gött! Kramizzar//Pauline


        Gott nytt år :) <3

 

Av Pauline - 30 december 2010 17:55

Heej alla! Glömde att det var idag som vi skulle presentera vinnaren ju! Vinnaren blev...: http://emyz.bloggplatsen.se Ett stort grattis till dig :)! För er som är nyfikna blev resultatet såhär:


Emy: 10 p

Louise: 4 p

Alice: 2 p


Alla 3 bloggarna var jättefina, tack för att ni läsare hjälpte mig att rösta fram en vinnare :)! Kommer lägga till dig under mina länkar i en vecka nu Emy :) Ännu ett stort grattis till dig :D Vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline


Ps. Det kommer komma in en ny tävling i januari :)

Av Pauline - 30 december 2010 17:10

Heej alla! Idag har jag vart hemma hos Ester :D Jättekul, har saknat henne <33 Här kommer lite bilder som jag tog nyss och imorse ;)


Dagens outfit:

         


Har fått lite nya påslakan, örngott och sådär :) <3

       



Haha, testade en gammal kappa från 1900-talet!

 Har tagit/ärvt den av pappas faster till en maskerad ;)



    


Lite stökigt när jag rensa garderoben ;)


 


Spaagaat xD


      


Japp, det var dom! Men nu kommer dom nog vilken minut som helst! Vi hörs kanske inte mer ikväll, men imorgon hörs vi annars! Kramizzar//Pauline 

Av Pauline - 30 december 2010 11:51

Heej alla! Idag får vi gäster, kompisarna i norge ni vet ;) Vi ska parta tillsammans på nyår förstår ni  Har iaf hållt på och städat hela morgonen då, men är inte klar än. Ska ta och fortsätta städa nu! Vi hörs senare, då får ni bilder också ;) Kramizzar//Pauline


Hur ska ni fira nyår :)?

 

 

Av Pauline - 29 december 2010 19:21

Heej alla! Idag har jag bara vart hemma och segat, men vid 4 så åkte vi och tittade på när Lollo spelade i finalen. Dom hade vart så duktiga att dom kom till final nämligen. Bra där tjejer <3 :) Iaf, tyvärr så förlorade dom på straffar, men en 2:a plats är inte dålig! Har precis ätit middag nu, vi åt schnitzel med pommes. Det var jättegott :) <3! Undrar om det går ngn bra film ikväll, vill verkligen ha nåt bra att glo på :) <3 Ska gå och kolla tv-tidningen nu ;) Vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline


  


Tävlingen kommer förmodligen avgöra imorgon ;D

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards