Dance-P

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Pauline - 2 oktober 2010 18:00

Heej alla! På basketen förlorade dom med 1 ynka poäng :(!! Efter basketen så åkte vi hem och sen gick hela familjen ner och handlade en grej som mamma och pappa hade glömt att handla förut, och på vägen hem så stannade mamma och pappa kvar på stan och Lollo och jag gick och tog lite fina höstbilder :) Dom kommer här:



Bild i svartvitt :)

 


Redigerad bild i kameran!

 


Jag :)

 


Jag :)

 


Hehe, jag :)

 


Jag! Gillar den här bilden..

 


Samma bild, fast i färg :) 



En nästan likadan bild (?)...

  


Svartvita löv..

 


Samma löv fast i färg :)

 


Sepia-färgade löv :)

 


Samma löv fast i färg

  


Suddig trädstam 

 


Bild på grenar :)

 


Bild på löv och grenar...

    


Mina röda converse <33

 


Ett träd :)..

 


Haha mitt öga! Visst

ser jag arg ut? ^^

  


Meee :)

 


Jag :)


Jaa det var dom :) OCh här kommer en bild på dagens outfit:


 


Klänning/Tunika: Lindex 179:-

Tights: H&M ?:-

Jeans-jacka: H&M ?:-

Kofta: H&M ca 149-179:-

Converse: ? ?:-

Halsduk: Lindex ca 149:-

Örhängen: Ur&Penn 29:-


Ja, men nu ska jag nog ta och lägga mig och mysa med min bok! Den heter "Odjurens stad" av Isabel Allende, den är jätte bra och spännande :) Den rekomenderas! Förresten, tänk att det redan är oktober! Man hinner väl inte blinka förens julen är här :) Längtar faktiskt till julen och vintern <3 Men vi hörs kanske ikväll, annars hörs vi imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Av Pauline - 2 oktober 2010 10:25

Heeej alla! Godmorgon! Sovit gött? Jag har, igår så såg familjen på en film som heter "Familjen Jones", den handlar om en familj som var inhyrd (så dom var ingen riktig familj) och dom skulle sälja saker, alla tyckte att dom var såå coola och då ville alla ha samma grejer som dom, den var rolig! Så här stod det på baksidan:


"Steve och Kate Jones är till det yttre det perfekta paret som tillsammans med sina välartade tonårsbarn flytatr till ett tjusigt villaområde. Snygga, framgångsrika och med dom senaste prylarna av de rätta märkerna drar de till sig grannarnas nyfikna och beundrande blickar. Plötsligt vill alla ha samma saker som familjen Jones. Ingen anar vad som egentligen händer bakom kulisserna till den alldeles för perfekta familjen. Familjen Jones inte bara lever som den amerikanska drömmen - de säljer den. Familjen är i själva verket inte en riktig familj utan anställda reklamspelare, betalda för att få omgivningen att köpa allt de exponerar..."

  

Rekomenderas! Idag vet jag inte vad man ska hitta på, förmodligen gå och titta på en basketmatch, det blir kul :) Känner lite för att gå ut och ta lite fina höstbilder, nu när solen skiner och allt! Men vi får se hur det blir med det ;) Men har tagit några på 3 ynka löv för typ en vecka sen x) Tog dom bara för att jag hann aldrig göra det annars, så tog in dom på balkongen ;) Men här kommer dom:



Målade med lite vatten ;)

 


Försökte göra lite fina droppar...



Droppe!

          


Här kommer lite blandade bilder :)



Gammal bild på mina converse <33

 


Mina örhängen <33

     


Pappa köpte blommor till mamma, såå snällt <3 


Fina va?



   


Örhänge!

 


Sockerkakan jag gjorde förra veckan :)

  


Meee!

     


När sockerkakan är i ugnen..


Och här kommer gårdagens outfit:

   


Röda tights: Kappahl ?:-

Tröja: Kappahl ?:-

Hade också mina röda converse på mig, och min jeansjacka :) <33


Iallafall, har funderat på att ha en tävling, men vet inte vad jag ska ha för tävling! Den förra har jag typ lagt ned, hann inte fixa med den ;) Men har ni några förslag? Då får ni själva chansen att vinna, så kom med förslag! Men vad ska det va för pris? Länkning funkar ju, men något annat? Iallafall, lämna en kommentar om vad du tycker, eller skriv det i gästboken eller i min frågeruta om du vill x) Men nu ska jag gå coh göra mig iordning! Kanske kommer en dagens outfit senare idag ;) Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards