Dance-P

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Pauline - 4 oktober 2010 16:54

Heej alla! Idag är det ju kanelbullens-dag! Mums :) Efter skolan gick Louise, Nikita och jag och köpte varsin kanelbulle (eller egentligen så köpte vi 7, för mamma och pappa skulle få och så varsin till Lollo och mig till på kvällen ^^) så 4 till familjen och 3 på eftermiddagen :) Den var väldigt god :D Här kommer lite bilder på kanelbullar, tagna av mig ;)

                  

Gott gott :) Iallafall, nu har det här inlägget stått på en stund, för när jag la in bilderna på datorn så blev jag helt lost i att ordna mina bilder i olika mappar ;) Har hunnit äta middag också, vi åt indiskt, goooott :) När vi kom hem till oss gjorde vi matteläxan, så det är skönt att den är klar nu ;) Iallafall, nu är klockan 18.30 och det står ju att inlägget gjordes 16.54 Iallafall, nu ska Nikita gå hem, så jag ska nog ta och fortsätta fixa med mina bilder och kanske krypa ner och läsa lite ;) Men vi hörs nog inte förens imorgon, tror inte att det blir några fler inlägg ikväll, men vi får väl se ;) Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards