Dance-P

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Pauline - 1 oktober 2010 17:51

Heej alla! I förrgår fixade jag mina naglar, så här blev det:

  

Lite rosa-silvrig grund, och sen så har jag målat halva nageln mörk rosa, och en vit rand tvärs över nageln ;) Vad tycks? Iallafall, ska kanske måla nytt ikväll, för det håller redan på att försvinna, eller så gör jag det imorgon ;) Men vi hörs kanske senare ikväll! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 1 oktober 2010 17:11

Heej! Här kommer videon där jag visar vad jag köpte på stan! Hope you like it :)

(Sorry att jag knappt hörs, jag pratade högt men det blev lägre ljud sen)

Hehe, minnet blev fullt precis när jag skulle säga hejdå, så jag hann inte säga det men aja! Och man hör knappt vad jag säger, men klänningen är köpt på Lindex för 179:- och örhängerna är köpta på Ur&Penn för 29:- (rea)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline 


Av Pauline - 1 oktober 2010 15:36

Heej alla! Idag var Ester, Louise och jag på stan, det var jätte kul :) Vi träffades klockan tio på stan och så gick vi runt och kollade, sen vi tolv blev vi jätte hungriga, så vi åt kebab! Första gånge jag åt kebab faktiskt :S Det var ganska gott :) Mätt blev man iallafall :) Efter det så gick Ester hem och Lollo köpte en tröja och sen tänkte vi gå hem och på vägen hem gick vi in och hälsa på mamma på hennes jobb, och då sa hon att vi kunde gå ner igen om vi ville, för vi hade typ hundra kronor var kvar, och Lolllo skulle köpa en likadan kofta som hon hade fått stulen, och då hittade jag en fin klänning/tunika! Jag köpte också ett par örhängen, både Ester och Louise köpte också såna, så nu har vi likadana :) Efter det gick vi hem, och vi hade tänkt köpa glass på ett speciellt ställe, men bara för att dom inte hade smaken marsipan & choklad vill inte Lollo ha, så då gick vi hem, och en stund senare bestämde vi oss för att gå ner och köpa glass på donken, så det gjorde vi ;) Vi köpte varsin McFlurry med smartisar, gott! Och nu sitter jag här då, är ganska trött, och har världens träningsverk i armarna -.- På streetdansen igår var det jättekul, vi fick lägga på en åtta som hon hade missat, det var kul :) Men nu ska jag tömma min kamera så att jag kan göra en film och visa grejerna jag har köpt :) Filmen kommer kanske upp ikväll, annars kommer den nog upp imorgon ;) Men vi hörs senare! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Q: Vad har ni gjort idag :)?

 

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards