Dance-P

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pauline - 31 augusti 2010 18:58

Heej alla! Imorgon är det balett :) (L)! Roligt, roligt! Och sen på torsdag är det streetdance, också väldigt kul :)! Förlåt att jag inte bloggade igår, men hann helt enkelt inte ;)! Pluggade lite matte nämligen, så nu är matteläxan klar det är bara engelskan kvar som jag förmodligen måste öva på nu eftersom att jag inte hinner öva så mycket imorgon eftersom vi slutar klockan halv 4, och baletten börjar vid 5 och på torsdag kanske vi tar hem en kompis ;)! Iallafall, just nu sitter jag ju och bloggar och så läser jag i en Julia tidning, måste lämna tillbaka dom för har lånat dom på bibblan ju ;)! Filmen som vi såg i förrgår var väldigt bra, den rekomenderas :)! Just nu så sitter mamma och syr banden i mina balett-skor :)! Idag hade vi nice lektioner, bild och musik! Gjorde min mapp på bilden, och på musiken spelade vi gitarr, nästa gång så får jag spela trummor :)! Iallafall, det kommer lite bilder här på grejerna från kalaset och från dom senaste dagarna ;) :

                                                                           


Tack så jääte mycket för alla fiiiiina presenter :)! Vääääldigt fina :)!


    <--Det där hade jag på mig ;) Dom svarta tightsen syns inte, men men, dom finns där ;)! (klicka på bilderna för förstoring)

Här kommer bilder på min frukost, först i min flingskål när jag hittade ett torkat hallon som såg ut som ett hjärta :)! Sen kommer lite andra bilder, bl.a på Neo och mig :)!

                                                        


Här kommer bilder på Neo som leker med mitt örhänge, busiga lilla plutt (L)


     


Hihi! Och här kommer bilder på mig ;)


          


Och jag fick också det här örhänget, men glömde att ta kort på det när jag tog kort på allt annat så det hamnar längst ner istället ;)


  


Iallafall, det var dom bilderna! Imorgon kommer jag kanske, kanske inte hinna blogga men vi får se ;)! Nu ska jag gå och göra mig iordning, och sen läsa lite mer :)! Ni får ha det så gött!   

1-1

Av Pauline - 29 augusti 2010 18:27

Heej alla! Matchen blev oavgjord, bättre än att förlora iallafall :)! Idag blir det fylld tortellini med sås, gott! Och ikväll ska vi titta på en film som heter Love happens skådisen Jennifer Aniston :)!   

Här kommer en liten video på ögonfransar till bilen :)! Nice, eller vad tycker ni?

Nu ska jag äta! Vi hörs senare! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


PS. Glöm inte att anmäla er till tävlingen ;)


Av Pauline - 29 augusti 2010 13:49

Heej alla! Som ni ser i förra inlägger så har jag en tävling igen :)! Det är en vanlig "veckans blogg"-tävling ;)! Så det är bara att anmäla sig :)! Jag plockar ut dom 3 bästa sen och sen får ni rösta på dom ni tycker bäst om ;)! Jag tror alla förstår reglerna, om inte så fråga så skriver jag dom :)! Och just det, man vinner en länkning i en vecka ;)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Av Pauline - 29 augusti 2010 13:45

  

Av Pauline - 29 augusti 2010 10:22

Heej alla! Godmorgon, sovit gött? Förlåt för att jag inte bloggade igår, på morgonen var det att direkt åka och titta när Lollo och hennes lag spelade match, dom håller på att övertala mig att börja spela, jag säger nej, sen så sa dom att jag skulle hänga med på en träning, då sa jag kanske någon gång i livet xP! Haha efter matchen så tittade vi på det andra laget som spelade efter dom, dom slog ut dom andra med 7-1 ;)! Sen så åkte familjen in till stan, vi var på Media markt, kollade på kameror och så lekte jag med en dator med webbkamera, tog en massa roliga kort :)! Efter det så gick vi till kappahl och så köpte vi tights till baletten och jag köpte en tröja, bilder kommer senare ;)! Efter det så köpte Lollo och jag varsitt par teknik-skor till baletten, väldigt fina :)! Så nu är det bara för mamma att sy banden på sidorna ;)! Hörs senare idag, vi har lite städ-dag nu så ska återgå med att städa mitt rum! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 27 augusti 2010 18:49

Heej alla! Här kommer lite bilder på höstens skor 2010, skorna är från Scorett!

     

Skorna på bild nr. 2 är rätt hemska, eller vad tycker ni? Jag tycker inte om dom!


Här kommer bilder på höstens skor (blandade bilder)

              

Det var dom :)! Hoppas ni hittar något ni gillar :)! Ett par snygga stövlar/boots skulle vara snyggt när det blir lite kallare ute kanske? Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Av Pauline - 27 augusti 2010 18:16

Heej alla! Idag blir det god mat, kött med pommes och bea! Gött gött! Idag så hade vi engelska, ma, svenska, rast, svenska, lunch & svenska! När vi hade svenska innan lunch så var halva klassen på HK, dom fick laga pastasallad med dressing, fett nice :)! Så nästa vecka får klassen som hade svenska idag ha HK och laga pastasallad med dressing :)! Kul, kul :)! Men nu tittar jag på tv, så måste gå för nu är pausen slut! Vi hörs senare :)! Ha det gött!


Bjuder på en fredagsmys låt! Ha en underbar fredags-mys kväll!





Av Pauline - 26 augusti 2010 19:59

Heej alla! Idag blir det inga bilder, det hinner jag inte lägga in ;)! Men nu ska mamma förhöra mig på glosorna, och så ska jag läsa lite! Och vi kanske ska äta resterna från tårtan igår :)! Vi hörs imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards