Dance-P

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Pauline - 21 september 2010 07:31

Heej alla! Idag är det tisdag :) Idag slutar vi skolan halv 4... Idag gick jag upp vid halv 6, tröött! Men pappa fyller ju år imorgon, men han skulle åka bort idag, och inte komma hem förens på fredag, så vi gick upp tidigt idag så vi kunde gratta honom innan han åkte :) Han fick en jacka och en parfym av oss! Han använde jackan idag :) Sen var han tvungen att rusa till tåget ;) Då försökte jag somna om en stund, men som vanligt gick det inte.. idag är det musik på morgonen och bild på slutet av dagen ;) Niiice! Just nu håller jag på att göra mig iordning, bloggar, msn m.m. Smart funktion det har kommit med dom senaste kommentarerna också :D Efter skolan hänger Nikita hem med oss, sen ska vi spela basket på kul, med några andra, niiice :D Så kommer inte hem förens vid 9 kanske, men jag hinner kanske med ett inlägg mellan halv 4 och halv 5, annars bloggar jag på onsdag ;) Men vi hörs! Ha en bra dag :) Kramizzar//Pauline


Ps. Förlåt att bilderna aldrig kom in igår, glömde :S Men ska ladda kameran nu, så att jag kan lägga in dom i morgon typ ;) Ds.

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards