Dance-P

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Pauline - 5 september 2010 18:17

Heej alla! Jag har fått väldigt bra statistik :)! Idag har det varit 25 besökare på min blogg :D *stolt* Hoppas det blir ännu fler på lördag :)! På söndagen så kommer jag skriva ett inlägg och länka alla dom som var med och hjälpte mig, men ni måste säga till att ni ska vara med för att jag ska kunna länka er ;)! Tack till alla ni som redan sagt att ni stälelr upp :)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


      

Först ser ni en bild på statistiken, sen en bild på fotoväggen, vad tycks? Och sen är det en bild på dagens outfit:

Tröja: H&M

Jeanstights: H&M

Mörkblå converse: Tunisien

Blå kofta: Stadium


Skorna och koftan syns inte, men men ;)!

Av Pauline - 5 september 2010 17:47

Heej alla! Idag på stan så köpte jag ett par hårspännen, och så käkade vi lunch på donken, och Lollo och jag tog en glass efter det (asså vi köpte inte på donken utan på något annat ställe), vi testade lite knäppa kläder och så skulle vi gå på toa och det kostade 5 kr, så vi la i, och så gick vi in, och efter det så fattade vi att det var öppet xD! Vi betalade helt i onödan, haha! På väg hem så spelade jag in 2 videosar med min mobil, egentligen skulle det bli 1 video men mamma ringde mitt i så den stängdes av ;)! Kan lägga in dom på bloggen någon dag framöver ;)! Iallafall, det var jättekul, tack för den roliga dagen Lollo och Natta :D! Men nu ska jag gå! Ska bara chilla lite tror jag ;)! Hörs senare idag eller imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 5 september 2010 10:31

Heej alla! Idag ska Natta, Lollo och jag gå på stan :)! Jag ska inte köpa mycket, bara hårspännen ;)! För det är egentligen det enda jag behöver typ ;)! Och när jag har köpt dom är dom bara mina, annars vet jag att dom kommer försvinna, t.ex i syrrans rum ^^! Igår kväll så gjorde jag en fotovägg på min dörr! Väldigt nöjd :D! Bild kommer senare ;)! Imorse tittade jag också i ett album när Lollo och jag var alldeles nyfödda, fiiina bilder <333! Guud vad fort det går! Löven har redan börjat lbli röda liksom! Sommaren tog lsut snabbt, just nu längtar jag väldigt mycket till julen! Det är så himla mysig stämning då :D! Längtar inte ni till julen? Just nu sitter jag vid datorn och är på spotify m.m och försöker tänka ut vad jag ska ta på mig ;)! Får väl bli jeanstights som vanligt :D! Men vet inte vad jag ska ta på mig för tröja, men det löser sig nog ;)! Men nu måste jag gå! Vi hörs! Ni får ha det så gött!

     

Gammal bild från i sommras <3 Hoppar du så hoppar jag <3



Ps. Tävlingen som  jag har blir lite uppskuten, har aldrig tid att välja ut en vinnare, men jag behöver fler anmälningar!! Länk till inlägget hittar ni här.

Skriv gärna på din blogg om tävling så att dina läsare får chansen att delta också :D! Ds.

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards