Dance-P

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Pauline - 7 september 2010 20:19

Heej alla! Nu har jag badat, men inte gjort läxor, hihi! Ska göra det alldeles snart, looovar :)! Men jag har gjort en bild på photoshop, så här såg den ut från början:    <-- Och så där

såg den ut när jag var färdig med den ;)! Stor skillnad va?

På bilden: Johanna Fransson

Fotograf: Johanna Fransson

Vilken tycker ni blev bäst? Nu ska jag gå och göra läxan, imorgon slutar vi också halv 4 och sen på kvällen är det balett, jihoooo :D! Men kanske klämemr in ett inlägg mellan det ;)! Vi hörs imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 7 september 2010 17:24

Heej alla! Idag efter skolan så gick Nikita hem till oss, vi bestämde oss för att baka kokosbollar för vi var fett hungriga! Inte sådär jättesmart att baka klockan kvart i 4, vi åt kokosbollarna vid kvart i 5 och vi ska typ äta snart x) Är super mätt! Men det blev gott iallafall :) Bilder kommer lite senare i inlägget...

Ikväll så ska jag göra lite engelskaläxa, matteläxa 2 och svenska läxan. Och så ska jag bada också ;) Idag hade vi bild och musik (och en massa andra ämnen också, men inget jätte viktigt, helt normala lektioner faktiskt ;)) på musiken fick vi spela gitarr - igen!! Jag fick inte gå in och spela trummor -  igen! Men nästa gång så ^^ Men det är om en vecka :( Aja, på bilden så gjorde jag min mapp, tänkte göra färgstänk, men bildläraren fattade typ inte vad jag menade och trodde att jag bara skulle rita med färgen, så fick helt enkelt göra det x)! Men det blev rätt nice iallafall, men det hade blivit ännu bättre med färgstänk! Men nu ska jag äta! Bilder kommer senare då! Vi hörs snart! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 7 september 2010 07:19

Heej alla! Snart är det skola, idag slutar vi halv 4, så bloggar inte förens efter det ;) Idag ska Nikita, Louise och jag ha sällskap till skolan, det är det som en av dom roliga grejerna med att vara grannar :) Iallafall, vi hörs i eftermiddag! Idag tror jag att jag slår till på vantar på morgonen, mina mysiga, lagom varma tumvantar <3! Iallafall, nu ska Nikkis inte få vänta så måste skynda mig och göra mig iordning! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards