Dance-P

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Pauline - 17 september 2010 21:12

Heej alla! Jag ville bara säga att syrran och hennes bästa kompis har gjort en blogg till sammans och den heter http://nygirls.bloggplatsen.se och det står för NewYorkGirls :) Så kolla in deras design och säg vad ni tycker :) Vi hörs imorgon! På förmiddagen ska Lollo på någon fotbollsgrej, jag hänger med :) Så hörs kanske inte förens framåt eftermiddagen, men vi får se ;) Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 17 september 2010 19:20

Heej alla! Filmen var bra, och hette "Det perfekta livet (vart tar det vägen?)" Inte den bäääästa film man sett men bra var den :D Det blir oxfilé m. pommes och bea idag, goott! Nu ska jag gå och kolla på en film med Eddie Murphy :) Vi hörs imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

  

Av Pauline - 17 september 2010 15:38

Heeej alla! Idag är det fredag, lööööv it :D Idag blir det bara mys, mamma och pappa ska ut en stund efter jobbet, så Lollo och jag ska vara hemma och titta på film, och sen ska vi äta en lite senare middag ;) Vet inte vad det blir, men förmodligen något gott :) Idag efter skolan gick vi hem med Nikita, först handlade vi lite fredagsfika, ballerina-kakor med hallon grejs i mitten, gooooott :) SEn var Nikita tvungen att åka på sin gitarrlektion så då gick vi hem! Idag i skolan hade halva klassen 100 minuters svenska pass, puuuuhh, inte så jätte kul, men det gick bra ändå :) Till lunch fick vi en god thaigryta, muuums! Åt 2 portioner, vilket är mycket ovanligt för mig ^^ Nu ska jag nog göra lite roliga grejer på photoshop, bara testa mig fram :) Funderar på att någon dag gå ut och ta lite mysiga höstbilder :) Men vi får se om det blir av ;) Förmodligen blir det av!

Här kommer lite bilder, bl.a på dagens outfit :)

 Jag idag :)


Mina fiiina örhängen (dom blå är mina, dom lila är Lollos)


 Knapp-örhängen + Neo  :D


   Alla ramar vi köpt som ska sitta på väggen :)


 Dagens outfit!

Tröja - Cubus

Jeanstights - H&M

Halsband - Fått av Nikita (jag tror Kicks)

Hade också min fina svarta kofta från H&M

Och mina mörkblå converse från Tunisien

Och min fina sjal som är mörkblå och vit randig


 Haha, min sim sitter och läser :)


 Och min andra sim sover!


 Läser B-)



 Jag på klassfotot :)


 Min egna bild, inte så nöjd :/


 Haha, jag i min lilla spegel :)


Mumsiga ballerioner :) 

 Såååå goda :)


Ja, det var dom :) (Klicka på bilderna för förstoring) Nu ska jag gå :) Vi hörs senare ;) Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards