Dance-P

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Pauline - 1 september 2010 20:09

Heej alla! Här kommer ett litet beauty-tips, jag kallar det "Fräscht ansikte" hehe :)! Iallafall, man hör ju det på namnet, det är ett tips på hur du får ett fräscht ansikte ;)! Jag använder Nivea Visage Refreshing Facial Wash Gel, och den funkar väldigt bra :) Huden känns väldigt fräsch efter att man har tvättat ansiktet med den ;)! Tvätta varje dag, morgon och kväll, smörj in i ansiktet och skölj noga med vattnet! Hoppas ni gillar det :)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

  


Ps. Tävlingen jag har kommer snart att avslutas, men det finns inget bestämt datum! Så om du inte har anmält dig än: gör det! Skriv gärna på din egna blogg om min tävling så att dina läsare får chansen att delta också :)! Och går du till final kan du ju alltid skriva att du gärna vill att dom röstar på dig ;)! Ds. 

Av Pauline - 1 september 2010 19:58

Heej alla! Det var suuuuuper-kul på baletten :D! Vi var 6 personer men mot slutet var alla dom andra tvugna att gå typ, så det var bara Lollo och jag kvar :)! Värsta privatlektionen ;D! Vår danslärare är jättesnäll, hon heter Gita! Vi fick först värma upp, sen göra lite övningar vid stången och göra några små hopp och ett stort hopp och så fick vi stretcha på slutet m.m. Iallafall det var super :D! Och hon sa att Lollo och jag var väldigt duktiga :D! Och hon sa också, att om det inte kommer in så mycket fler anmälningar så får Lollo och jag vara med i gruppen där dom äldre tjejerna (förmodligen inga killar ;D) går :D! Hihi, för vi var tillräckligt bra typ :)! Aja, längtar tills nästa vecka :)! Och imorgon är det street, får se hur det blir :)! Vi har testat street förut men vi valde att gå på disco istället ;)! Iallafall, nu ska jag kanske läsa lite eller bara mysa :)! Vi hörs imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

  

Av Pauline - 1 september 2010 16:54

Heej alla! Här kommer ett litet skönhetstips på hur du "Skuggar rätt"! Hope you like it :)!


Vilken ögonskugga matchar dina ögon allra bäst?


Blåa ögon:

Allra bäst för dina blå ögon är bronziga toner, koppar och guldiga färger. De är motsatsfärger som förstärker det blå i dina ögon. Blå skugga får motsatt effekt, tvärtemot vad många tror.


Gråa ögon:

Sotad ögonskugga i mörka toner är supersnyggt på gråa ögon. Annars funkar de allra flesta varma tonerna, precis som för dom med blåa ögon.


Gröna ögon:

Om du har görna ögon passar beiga och bruna toner finfint till dina färger. Har du dessutom rött hår kommer rödtonade ögonskuggor passa som handen i handsken. 


Bruna ögon:

Om du är rödhårig, välj en ljusgrön ögonskugga. Du kan även använda en aprikos, champagnefärgad eller lila skugga.


Melerade ögon:

Melerade ögon är ögon som ändra färg beroende på ljus och kanske till och med beroende på vad du har på dig. Metalliska ögonskuggor i gråa toner passar dock alltid en med melerade ögon.


Och som sagt, hoppas ni gillade det :)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 1 september 2010 16:48

Heej alla! Idag blir det balett :D! Läängtar :)! Just nu sitter jag och läser lite och kom just på att jag MÅSTE öva på glosorna NU! Iallafall, kort genomgång av dagen: svenska, rast, matte, engelska, lunch, so, rasr och slöjd ;)! Lollo är i träslojd och jag i syslöjd, och träslöjds läraren kunde inte komma och det fanns ingen vikarie så dom fick sluta 1 och en halv timme tidigare än oss :(! Aja, imorgon är det som sagt street också :)! Men vi hörs imorgon eller senare ikväll ;)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards