Dance-P

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Pauline - 12 september 2010 19:58

Heej alla! Nu ska jag snart gå och kolla på första programmet av Ensam mamma söker! Vi får väl se hur den här säsongen blir! Vi hörs imorgon! Slutar vid 15.00 ;) Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 12 september 2010 13:25

Heej alla! Igår kunde jag inte blogga mer för då så gick vi ut på stan och hade lite kul :) Vi kom inte hem förens halv 1, idag är jag fett trött, sov bara till 8 för Lollo skulle på fotbollsmatch! Så det har jag varit på idag! Dom vann med 9-0 haha! Och just det, igår var det ju att jag skulle slå mitt besöksrekord, haha glömde helt bort det ;)! Det gick iallafall inte, men har ju ändå redan slagit det ^^ så jag är inte ledsen :) Men iallafall, som jag lovat så ska jag länka dom som hjälpte till iallafall :) Ett stort tack till er <3 Här är dom:

Olivia

a :D

Bea


Jaa, det är dom tror jag ;) Har jag missat någon, kommentera! (Jag skrev bara upp dom som sagt till i en kommentar ;)) Jaa, det var inte så där jätte många med då, men det blev 10 besökare iallafall, fast det skulle bli minst 32...Iallafall, kan kanske göra det någon annan gång igen ;)! Men nu ska jag nog spela lite sims och myyyysa! Vi hörs senare! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards