Dance-P

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Pauline - 10 november 2010 16:51

Heej! Här kommer en veckans blogg :) Anmäl dig vetja, vinnaren får en länkning i ca 1 vecka :D

Regler:

*Alla som har en blogg får anmäla sig ;)

*Du får pluspoäng (ca en halv röst) om du kommenterar flera gånger :D


Det kommer gå till så här:

Ni anmäler er...

Jag väljer ut ca 3-5 st som jag skriver här..

Ni får rösta på din favorit...


Röstningsregler:

*Du får rösta hur många gånger du vill :D

*Du får bara rösta 1 gång på dig själv ;)

*Var inte anonym om du verkligen har en blogg

 OBS!: Jag kommer kaanske inte räkna anonyma röster, vi får se ;) Förmodligen gör jag kanske det!


Den som fått flest röster vinner! Men om det är ganska jämt kommer jag rösta mellan dom som fått flest röster ;) Vinnaren får en länkning i en vecka :)!



Förstår ni reglerna? Förstår ni inte något är det bara att fråga :)

Kramizzar//Pauline


  

Google bild :)

 




Och just det! Ni kan anmäla er tills på söndag :) Sen avgörs det i mitten av nästa vecka!

Av Pauline - 10 november 2010 16:32

   Heej alla! Just nu är jag med Lisa i min klass! Kul :D Vi ska kanske köra blindbock snart, jag vet inte ;D Lollo och jag brukar alltid ryka ihop, därför kör vi det inte så ofta, men är på blindbockshumör nu :D Sen ska jag göra lite engelska, och kanske försöka skriva klart berättelsen ;) Sen är det balett ikväll, jippie :D Och nu tror jag jag vet vad jag ska ha för tävling! Den dyker upp strax :) Idag så har det varit skola som vanligt ju, vi gick till kyrkan och fick lyssna på någon där som pratade lite och så. Inte så där jätte roligt ;) Iallafall, på slutet hade vi slöjd, det var kul! Jag virkar en pepparkaksgumma som ska hänga i granen :) Efter skolan hade vi lite snöbollskrig, men mina uggisar läcker heeeeeeelaaa tiden :( Jag var dyngsur om fötterna när jag kom hem :( Kommer inte hinna blogga mer idag, efter baletten ;) Men vi hörs imorgon istället då! Så passa på att anmäla er till min TÄVLING :D Vi hörs snart, med en liten tävling :) Kramizzar//Pauline



Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards