Dance-P

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Pauline - 7 november 2010 18:54

Heej alla! Jag är snart klar med engelskan, bara glosförhör kvar nu ;) Sen så ska jag ta och bara checka igenom mina läxor, så att jag inte missat något :) Sen ska jag packa ner allt i min nya fina väska med peacemärken :) <33 Imorgon tror jag att jag gör filmen med mina grejer som jag köpt i Thailand :) För har bara matteläxa imorgon, och svenska då ;) Sen har Lollo fotboll, så kan passa på då kanske :) Ska nog ha en tävling här snart också :) Men nu måste jag fortsätta! Fick ett tips av Ellen om ett program som börjar klockan 20.00 på Svt 1 som heter "Starke man" Tack för tipset Ellen :) OM jag hinner ska jag checka det :) Någon annan som tänkt se det/vet vad det handlar om :)? Men vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline


  

Världens sötnos <333 Love U 4 ever <3333333333333

Av Pauline - 7 november 2010 17:23

Heej alla! Ja, måste plugga ääännu mer engelska nu! Angående visningen, så var huset suuuuperfint! Men det var litet, och ingen plats för en garderob eller så! Rummen såg stora ut på bilderna men var väldigt små...Sen låg det brevid ett behandlingshem för krimminella och trädgården vette ut mot en skolgård... ;) Men annars var huset fint, fast vi kommer inte flytta ;) Men jaa, nu ahr jag mycket att stå i! Ska packa väskorna till skolan, göra läxor, plugga lite inför proven som vi har den här veckan och sen hoppas jag hinna med att bara chilla lite, kaaanske glo på töntarna i "Ensam mamma söker" XD Jag tycker dom är fjantiga, vad tycker ni :)? Det kanske är något annat bra program ikväll, fast tvivlar på det, det är ju bara söndag... ;) Men nu måste jag skynda mig! Vi hörs imorgon! Kramizzar//Pauline


PS. Bilder från promenixen kommer kanske upp imorgon :D DS.

Av Pauline - 7 november 2010 15:42

Heej alla! Har varit ute på en skön promenix nu, vi stannade och fikade också! Drack en supergod smoothie och tog en bulle! Gott gott! Skönt med frisk luft också :) Nu ska vi snart gå på visning på ett hus, det såg fint ut :) Vi får se hur det är, men det betyder inte att vi ska flytta ;) Sen ikväll får jag öva lite mer på glosorna, sen göra klart engelskan, packa i nya skolväskan + nya gympaväskan :D Undrar vad jag ska ha på mig imorgon...hmm :) Tar nog mina nya fina svarta jeans, fast jag kan ändra mig! Kanske tar min midjekjol om det är fint väder (kommer nog ha dubbla tights ;)) Men nu ska vi gå! Vi hörs senare! Kramizzar//Pauline


Vad är ditt favorit

 

plagg :)?

 

 

Av Pauline - 7 november 2010 12:30

Heej alla! Nu är jag nybadad, och ska alldeles snart gå ut på en lite promenix i det fina höstvädret :) Vi hörs lite senare! Kramizzar//Pauline






Vad ska du göra idag?

 

 

 

        

 

Av Pauline - 7 november 2010 09:46

Heej alla! Just nu sitter jag vid datorn och gör en header till Emy :) Hoppas du blir nöjd med den, har inte jätte fina texttyper, elr vad man nu ska kalla det ;) Idag så ska vi kanske leka med Nikkis, i don´t know ;) Annars så ska jag öva på glosorna, så får mamma förhöra mig ikväll, och så göra i engelskaboken ;) För imorgon måste allt vara klart ju! Lääängtar tills imorgon <333

Iallafall, så här blev din header Emy! Hoppas verkligen att du gillar den :) Annars, säg till så kan jag kanske göra om den :)


     

Ja, hoppas du blev nöjd :)

Men nu ska jag ta och öva mer på glosorna, sen så ska jag nog ta och bada :) Vi hörs! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards