Dance-P

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Pauline - 13 november 2010 16:43

Heej alla! Idag i Stokholm köpte jag bara ett par vantar, tänkte köpa en mössa, men det var så lång kö så vi hade inte hunnit till tåget ;) Dom var iallafall jätte fina! Bilder kommer i morgon på dom! Vi tog en fika också, Lollo och jag delade på en macka och så tog vi varsin kopp varm choklad med vispgrädde ^^ Goott! Ikväll så ska vi på middag hos ett par kompisar till mamma och pappa :)! Vi ska ha med en film och kanske en bok, ifall det blir tråkigt ;) Dom har en katt som heter Nalle, han ser ut som ett lejon, på riktigt :D Han är så där lång hårig, så dom har rakat honom förutom lite på tassarna, ytterst på svansen och så har han en "lejonman" runt huvudet ^^ Ska bli kul att få träffa honom :) Men nu måste jag skynda mig, vi ska åka snart! Vi hörs nog int emer ikväll, men imorgon hörs vi! Då kommer dom som gått vidare upp på bloggen! Så håll utkik! Kramizzar//Pauline


        


Love <3

Av Pauline - 13 november 2010 08:50

Heej alla! Idag så ska mamma, jag och Louise åka till Stockholm och shoppa lite :D Mamma ska träffa en kompis från Norge som är här på besök, och så ska dom ta en fika ;) Så medans dom sitter och babblar så ska Louise och jag springa runt i lite affärer <3 :) Vi ska också se till att köpa en farsdags-present!

Glöm inte att det är farsdag på söndag :)!

 

Vad kan man köpa egentligen? Aja, vi får se :) Är klar med videon, ska lägga upp den under dagen om jag hinner ;) Sen måste jag kolla igenom alla bloggar i min tävling, dom som gått vidare utses ju imorgon ;) Kommer visa bilder från idag kanske, om jag tar med mig kameran ;) Kommer också visa bilder på det jag köpt (om jag hittar något ofc) Men nu måsta jag skynda mig och göra mig iordning! Vi hörs senare! Kramizzar//Pauline

 

Vad ska ni göra idag:)?

 

 

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards