Dance-P

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Pauline - 25 november 2010 18:42

Heej alla! Sorry igen att jag inte har bloggat tidigare idag ;) Men efterskolan kom Nikita hem till oss och jag förskönk i mina läxor och i höhö Facebook ^^ Sen var vi tvugna att rusa till dansen ;) Men nu är jag hemma och håller på och skriver in min svenska läxa i min bok! Sen ska jag göra engelskan och sen logga in lite på fb :) Snart ska vi äta det blir pasta med köttfärssås! Gott! Är huungrig! Idag i skolan har det inte hänt något särskilt, vanliga lektioner och så! Vi fick pizza till lunch :) Det var iaf gott! Imorgon är det disco! Fett kul det ska bli :D Jag och Lollo ska komma dit till halv 5 och dekorera och ställa iordning lokalerna! Ska bli super :D Jag ska ha min midjekjol, tights och en svart tröja där armarna (asså ärmarna på tröjan) slutar i armvecket ;) Men nu ska jag äta! Hörs imorgon! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Skapa flashcards