Dance-P

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Pauline - 26 november 2010 16:10

           

Det här ska jag ha på mig ikväll ;D


Heej alla! Nu sticker jag och Louise till discot,d et börjar inte förens om en timme medn vi ska förbereda! Hör imorgon! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 26 november 2010 07:05

Heej alla! Äntligen är det fredag :) <3 Sköööönt! IDag blire glosförhör och så ska jag läsa upp min berättelse för klassen, och sen ikväll blir det disco :D Eftersom att Lollo och jag måste vara där lite tidigare så kom jag på att vi nite skulle hinna äta någon middag på hela kvällen ... Så mamma gav oss lite pengar till att köpa en sallad för :) Kommer inte hem förens vid halv 12 tiden inatt tror jag ;) Men nu ska jag hoppa i ett bad, sen göra mig iordning och sen bär det av till skolan ;) Vi hörs kanske, kanske i eftermiddag! Kramizzar//Pauline


      


Some old pictures :)

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards