Dance-P

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Pauline - 20 november 2010 22:24

Heej alla! Lollo och jag har ätit taccos och så har vi kollat på StreetDance och käkat chips ^^ Den var jätte bra, även fast man redan sett den ;) Efter det blev Lollo och jag peppade så vi började dansa med musiken på högsta volym! Det var iallafall kul att dansa lite freestyle och bara lyssna på musiken :) <333 Har också stått lite framför spegeln och kollat lite frisyrer! Har hittat en på internet som Lollo och jag gillade! Så här ser den ut:


Snygg va :)? Testade lite genom att dölja håret som man skulle klippa bort med handen...Tyckte det såg snyggt ut! Så nu sitter jag här med snedbena, för har inte tagit bort den än x) Om jag inte gör något kanske jag bara byter till snedbena...:)? Fast vill nog byta! Men när Lollo såg hur det ungefär skulle se ut sa hon:

-Nämen för fasen Palo, klipp dig sådär!

Haha :D Vågar jag :)? Men isådanafall skulle man kanske behöva platta/föna håret platt för mitt hår lockar sig alltid lite i topparna så dte skulle inte bli lika snyggt! Men det tar väl inte så lång tid, eller :)? Iallafall har en fråga!


Ska jag ändra frisyr :)?

 

Japp, det är frågan det :) Men skulle jag göra det skulle jag vilja göra det innan helgen är slut kanske..Skulle vara kul och bara dyka upp i en helt ny frisyr, haha :D Men iallafall, nu ska jag suga lite på den karamellen och gå och se vad Louise har för sig :) Sen kanske kolla om det är något bra på TV, men det är det väl knappst nu? Iallafall, vi hörs imorgon! Sov så gott! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 20 november 2010 15:48

Heej alla! Precis innan Lollo skulle på fotbollsträningen säger hon:

-Jag ska klippa lugg.

Sagt och gjort, nu har hon kapat sin långa lugg och har numera en kort lugg :) Det blev väldigt fint, och det var väldigt vågat av henne ^^ Här kommer lite bilder :D


Före:

           


 Efter: 


Visst blev det fint :D?


Dagens outfit:

 


Linne: ?

Tröja: Kappahl

Jeanstights: Thailand

 


Visst ser jeanstightsen äkta ut :)?

       


Mamma undrar om jag också vill ha lugg...Fast vill inte det! Men det är dags för en förändring! Den frisyr jag vill ha ser ut ungefär såhär:


   

Inte riktigt så, lika långt på båda sidorna isånafall ;) Iallafall så att det är sådär kortklippt i bak och sen blir det längre där fram ;) Men jag kan inte ha så... Min lugg är lite för tufsig och tunn... :( Annars hade jag velat ha en liknande :D Men får se vad jag gör för något! För har lust för en förändring faktiskt...Mitt hår känns hmm...jag vet inte..kanske tråkigt...;) Har haft det så här i en evighet känns det som! Iallafall idag så har jag bara följt med mamma och pappa på lite ärenden medans Lollo hade träning och sen efter det åkte vi till Max och åt! Sen så har mamma och pappa tagit en liten s.k tupplur :) ^^ Medans har jag och Lollo slängt in en tvätt,  sorterat gammal torr tvätt, jag har damsugit och städat mitt rum och så har jag gjort rent Neos bur :) Duktigt va ;)? Men nu ska jag ta mig en liten fundering på nya snygga frisyrer! Lollo och jag hyrde en film också "StreetDance" heter den! Det var den jag vann biljetter till som aldrig kom och istället fick köpa egna biljetter och sen en vecka senare kom dom -.- Haha! MEn vi hörs! Kramizzar//Pauline


Har du något tips på

 

 

snygga frisyrer :)?

 

  

Av Pauline - 20 november 2010 10:07

HEej alla! Det är typ något fel på internet :@ Det tar asalång tid att uppdatera en sida!!! Och ändå så står det att internet funkar jätte bra.... Så det är inte fel på vårt internet iallafall. Idag så vet jag inte vad vi ska göra! Lollo ska på fotbollsträning, och ikväll ska mamma och pappa på middag hos en kompis! Och då ska Lollo och jag kanske mysa med en film och så ^^ Sen  imorgon så är det loppis för klassen, vi ska få in pengar till klassresan ;) Vi ska kanske vara med! Tror det iallafall ;) Här kommer lite bilder iallafall :)

                       

Nalle <3 ^^

Ni får mer bilder sen när internet funkar lite bättre ;) Men nu måste jag gå! Vi hörs under dagen! Kramizzar//Pauline 


Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards