Dance-P

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Pauline - 23 september 2010 19:36

Heej alla! Har gjort en bild i photoshop så här blev den:


  


Vad tycks?


Iallafall, idag på dansen var det jätte kul :) Vi hade uppvärming i 20 minuter, hihi, det är bra :) Fast det dåliga var att vi bara hade 15 minuter på oss att dansa sen ;) Men det var kul, lite jobbigt! Vi fick lägga på några nya steg idag, nåt som hon kallade grävskopan och så skulle man hoppa bak, sen skulle vi göra typ något med handen, hon sa fisk, mittemellan, fågel, för man hade handen längst ner, sen mittemellan och sen högst upp! Okej, svårt att förklara... Efter det skulle man hoppa bak och kicka, sen skulle man fram igen och snurra på överkroppen och sen skulle man nudda knäna, ärmbågarna och sen händerna upp över huvudet, snabbt, samtidigt som man böjer lite konstigt på överkroppen vid varje tillfälle ;) Men nu ska jag inte babbla mer om det ;) Jo, jag bakade en sockerkaka (säger vi för Lollo var såklart inte med, haha) det gick sådär, asså glömde vispa äggen med en elvisp så det blev lite dåligt, den blev inte så fluffig, fast den avr god iallafall! Haha, glömde att kolla hur länge den skulle vara i ugnen, det var i 40-50 minuter, så vi höll på att inte hinna! För vi var tvugna att åka till dansen då :S Men det gick bra :) Men nu ska jag göra lite engelska läxa! Vi hörs! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 23 september 2010 14:22

Heej alla! Idag blir det street :P Idag i skolan hade vi vikarie, han var typ knäpp? Aja, han var rätt bra men väldigt irreterande ;) Vi hade svenska, matte, no, lunch, idrott och E.A (eget arbete ;)) till lunch blev vi lasagne, det var ganska gott, fast den smakade lite konstigt idag.. Efter skolan gick vi bara hem och nu sitter jag här ;) Lollo  och jag funderar på att baka något snabbt och enklet men ändå gott! För då kan vi äta det ikväll när pappa kommer hem, som en lite sen födelsedagsfika :) Men nu ska jag gå och kolla i lite kokböcker, kanske kanske det blir en sockerkaka, men vet inte..kanske inte blir något ens ;) Men vi hörs imorgon eller senare idag :) Ha en bra kväll! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards