Dance-P

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pauline - 6 augusti 2010 11:18

Heeej alla! Idag vaknade jag klockan halv 11, skööönt! Idag ska vi åka och bada! Det ska bli kul! Det är inomhus-bad och utomhus-bad där, väldigt roligt :D! Men vi får väl höras senare idag tror jag, för nu ska jag nog göra mig iordning och så ;)! Så vi hörs då! Ni får ha det så gött!   

Av Pauline - 5 augusti 2010 18:04

Heej alla! Nu ska vi ut och äta middag! Mysigt! Idag har pappa, Louise och jag cyklat ut till en brygga och ätit lunch! Det var gott, det blev pastasallad! Efter det så vart vi så varma att vi var tvugna att åka ut och bada, så vi åkte hem och hämtade badkläder och åkte ut och badade på något ställe! Det var mysigt! Men bilder kommer senare, nu ska vi snart gå så måste sluta! Vi hörs! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 5 augusti 2010 10:30

Godmorgon sunshines! Sovit gott? Det har jag :D! Har precis ätit frukost, det var gott! Och idag skiner solen :D! Så idag blir det kanske att åka ut och bada/cykla m.m. Jag kan visa en bild på hur varmt det är ute i solen enligt vår termometer:

  

Tadaaaa! 45 grader, puuhh! Hahaha, man fattar ju att den inte stämmer liksom ;)! I skuggan så är det 23 grader enligt vår andra termometer ;)! Liiiiiiite skillnad liksom ;)! Nu hade jag tänkt lägga ut filmen från Tunisien med Waka Waka-dansen! Jag sa ju att den skulle komma in men har inte lagt in den på youtube än, det är så himla mycket grejer man måste göra med en enda film ;)! Men Lollo har lagt in sin på youtube, så tar hennes film! Dom är ju ändå likadana typ ;)!

Lollo och jag står långt bak, så vi syns inte på filmen ;)!

Från vänster: Jo, Timo, Madou, Didi, Bob och Mimo! Det är lite kul, för vi har fått 2 kommentarer och en hade varit där också, och han rabblade upp alla namnen på dom som stod längst fram och dansade! Men han visste inte vad Bob hette för han var en gäst då, så han skrev "a guest"! Haha, lite kul :D! Det verkar som om ni vill att jag ska börja videoblogga... Så jag får väl göra det :D! Men det blir inte så ofta tror jag för som sagt är det en massa trams med youtube ;)! Men vi hörs senare! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Av Pauline - 4 augusti 2010 20:37

Heeeeeeeej alla! Nu är vi hemma från Liseberg! Det har varit SUPERKUL! Och vi hade tur med vädret :D! Soligt och varmt :D! Igår när jag skulle gå och lägga mig så snurrade det i skallen för jag hade åkt så mycket karuseller! Här är dom karusellerna vi åkte:

Balder (3ggr), Kanonen (1gång), Lisebergsbanan (3ggr), Frittfall ("Höjdskräcken" 1gång), Uppskutningen (2ggr), Flumeride (1gång), Kållerrado (1gång) & Radiobilarna (1gång)! Det var jäääääätte kul! Tack så jätte mycket pappa :D! Nu hade jag tänkt lägga in lite bilder! Det blev inte så många som jag sa, för vi var alldeles för upptagna av att åka karuseller (hihi)! Men några tog jag :)! (Klicka på bilderna för förstoring)

Lisebergs-skylten ovanför ingången!   Lisebergs-skylten ovanför ingången!   En nyckelring vi köpte med en bild på när vi åkte Balder!   Nyckelringens baksida!                    En bild när Lollo och jag åker Kållerrado! (Vi syns knapp) Louise och jag vid ingången när vi skulle gå hem!     Några figurer på styltor!                         Pappa och Louise när vi väntade på att få åka Kållerrado!    Louise och jag utanför Kållerrado!     Louise och jag när vi ska åka Uppskutet! Nervösa!!  Snart så skuts vi upp!                             Vi åt lunch på Burger King! Efter det skulle vi åka Balder!    Här är en bild på Kanonen! Den går upp och ner m.m.!  Kanonen!                                      Här är jag när vi åker radiobilar! Någon indian på styltor!                            Indian på styltor!                                          

     Indian på styltor...                                   Bild från när vi stod under Balder i kön!    Lollo och jag i kön till Radiobilarna!  Lite info om någon berg- och dalbana i England typ!   Bild från den där berg- och dalbanan!   Jag när vi skulle åka Lisebergsbanan!   Louise när vi skulle åka Lisebergsbanan!

Det var dom! Inte så många bilder som sagt, men men! Har också läst ut min bok nu, den var superbra! Den rekommenderas verkligen (men det kan vara smarta tt läsa 1, 2 & 3:an först ;))! Här kommer böckerna i ordning: "Törst", "Fruset blod", "Skuggkysst" och "Löftet"! Författaren heter: Richelle Mead! Jag läääääängtar tills bok nummer 5 kommer ut! Men nu ska jag nog gå och mysa och ta det lungt! ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline


Q: Vad har du gjort dom senaste dagarna?

Av Pauline - 2 augusti 2010 10:59

Heej alla! Tack för alla fina kommentarer :)! Idag ska vi åka till Liseberg :D! Men vi kommer vara på Liseberg imorgon, inte idag ;)! Åååh vad kul det ska bli! Hoppas att det inte regnar bara, det gör ju det nu :(! Men vi har packat paraply ;)! Iallafall, nu får man väl bara vänta tills vi ska åka då! Ska nog läsa lite i min bok, den är sååå bra! Som sagt så kommer jag inte blogg förens på onsdag/torsdag för vi tar inte med en dator, men när vi är hemma ska jag släppa en riktigt stor bildbomb här på bloggen ;)! Vad sägs om det? Har skapat en ny omröstning igen, frågan är: "Ska jag börja videoblogga?" så kryssa i vad ni tycker ;)! Ska nog skapa en ny design snart, det var bara några som röstade på att den var snygg ;)! Så ska nog ändra ;)! Är det någon som har något önskemål på hur den ska se ut? Snälla skriv vad du tycker i kommentarsfältet eller i gästboken! Men nu måste jag gå! Vi hörs på onsdag/torsdag! Ni får ha det så gött!

  

Av Pauline - 1 augusti 2010 20:59

Heej! Nu ska Louise och jag titta på någon film som hter typ Alex & Emma med Kate Hudson! Hoppas den är bra! Vi komme inte att ta med datorn till Liseberg, så kommer itne att blogga förens på onsdag/torsdag, bara så att ni vet ;)! Men imorgon kommer jag hinna blogga :)! Men filmen började precis så vi hörs imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 1 augusti 2010 17:46

Heej alla! Idag har vi som sagt varit och badat, det var iskallt i vattnet! Så vi hoppade en gång från hopp-tornet, sen gick vi och köpte en glass och så satt vi i solen och sen åkte vi hem ;)! När vi hade kommit hem så städade jag lite i mina lådor på mitt rum, och det konstiga var att när jag rensat klart en låda och skulle ställa tillbaka den på hyllan så var den alltid lika full (eller lite fullare) haha :D! Imorgon åker vi som sagt till Liseberg, ooohh vad det ska bli kul :D! Dom karuseller vi vet att vi ska åka är FlumeRide:    

Lisebergsbanan: ,

Balder:  

  

& Kållerrado:   

Det ska bli super :D! Vill ni gå in och kolla på alla andra karuseller klickar ni här!Idag åt vi Taccos till middag, det var gott :)! Här kommer en bild från badet idag + dagens outfit!: Outfit!   Haha!    Hoppar du, så hoppar jag <3  

Men nu ska jag nog spela sims, eller göra något annat ;)! Vi hörs! Ni får ha det så gött!  

Av Pauline - 1 augusti 2010 11:17

Heej alla! Nu är det en ny månad, nämligen månaden augusti! Idag skulle det ha varit dåligt väder, men det är fint väder nu :)! Solen skiner, och det blåser lite, men mest varma vindar :)! Idag ska vi nog åka till ett badställe och bada :D! Och på måndag ska vi åka till Liseberg och sen kommer vi hem på onsdagen :D! Ååååååhhh vad det ska bli kul :D! Jag ska ta en massa bilder och lägga in här på bloggen :)! Men nu måste jag klä på mig så vi hörs senare idag! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards