Dance-P

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

Liseberg!

Av Pauline - 2 augusti 2010 10:59

Heej alla! Tack för alla fina kommentarer :)! Idag ska vi åka till Liseberg :D! Men vi kommer vara på Liseberg imorgon, inte idag ;)! Åååh vad kul det ska bli! Hoppas att det inte regnar bara, det gör ju det nu :(! Men vi har packat paraply ;)! Iallafall, nu får man väl bara vänta tills vi ska åka då! Ska nog läsa lite i min bok, den är sååå bra! Som sagt så kommer jag inte blogg förens på onsdag/torsdag för vi tar inte med en dator, men när vi är hemma ska jag släppa en riktigt stor bildbomb här på bloggen ;)! Vad sägs om det? Har skapat en ny omröstning igen, frågan är: "Ska jag börja videoblogga?" så kryssa i vad ni tycker ;)! Ska nog skapa en ny design snart, det var bara några som röstade på att den var snygg ;)! Så ska nog ändra ;)! Är det någon som har något önskemål på hur den ska se ut? Snälla skriv vad du tycker i kommentarsfältet eller i gästboken! Men nu måste jag gå! Vi hörs på onsdag/torsdag! Ni får ha det så gött!

  

 
 
Gosia

Gosia

2 augusti 2010 12:44

Tack för kommentaren. Ärligt talat så såg jag nt the last song igår och jag gillar nt miley cyrus heller men mina kompisar tvingar mig att se den för dom säger den är bra. Kram

http://www.gosiarad.bloggplatsen.se

 
Hannabus

Hannabus

2 augusti 2010 13:43

nej det blir inte för mycket med dom kläderna! :)

http://hannabus.bloggplatsen.se

 
ida

ida

2 augusti 2010 14:44

SV: Jag tycker det är kul, inte alla som har en som ser ut precis som sig själv! Inte heller någon som är som sig själv heller. Även om vi har våra egna personligheter. Vi tänker oftas PRECIS likadant, umgås med samma kompisar, kan prata om verkligen allt! Det är skönt att ha någon som man kan prata med. Vi har alltid varit tillsammans sedan vi var små bebisar och kommer förhoppningsvis allt vara det med!:)
Ha det bra!

http://idakrassman.bloggplatsen.se

 
olivia

olivia

2 augusti 2010 22:04

Kanske för starka fäger...:)

http://olivias.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline - 13 september 2011 21:01


  Imorrn börjar jag blogga på http://palosfoto.blogg.se, så forstätt följa mig&mitt liv där! Den här bloggen kommer finnas kvar, ifall jag skulle trivas bättre på bloggplatsen så kommer jag kanske tillbaka hit. Men då säger jag självklart till f...

Av Pauline - 12 september 2011 21:12


en "fin" oredigerad bild på mina underbara kompisar , kärlek!   Tjobrä! Ville bara uppdatera lite, det gillar nu ju? ;) Var med kompisar som vanligt efter skolan idag. Ska iallafall gå och titta på hollywoodfruarna nu, dom är såhäär roliga! De...

Av Pauline - 11 september 2011 19:31

 |Nikon d40|AF-S Nikkor 55-200mm|Foto&redigering: jag|   tjenatjena snyggingar! Hade det gryyymt kul igår på kulturnatten, var med Hanna & Louise men hänkade på en massa hela tiden. Träffade superhärliga tjejer & killar, niärbäst (L) Har bara var...

Av Pauline - 10 september 2011 17:35

  Jag & hanna på bilderna, visst är hon för fin!? (L)Hej snyggingar! Nu sitter jag och dunkar musik, har vart på stan & käkat med familjen innan :) Nu ska jag snart ner på stan igen & möta upp lite vänner, det är kulturnatten ikväll! Kommer bli ...

Av Pauline - 10 september 2011 11:28

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: jag|   Hon. Var. Helt. Fantastisk. Här har ni del 1 av alla bilder jag fotade i torsdag, det var så himla roligt! Hon sjunger så bra!! Stod längst fram också, kan det bli bättre? Fick med mig l...

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards