Dance-P

Alla inlägg under augusti 2010

Av Pauline - 15 augusti 2010 19:47

Heej! Nu är vi hemma! Skönt! Resan gick bra och fort! Louise och jag tittade på film i bilen bl.a Big Momma's hous! Och vi stannade också och badade! Det var jätte varmt i vattnet så Louise och jag var i en bra stund :)! Vi åt också lunch där vi badade, jag åt hamburgare! Det var gott! Nu ska jag fortsätta packa upp! Vi hörs! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 15 augusti 2010 10:53

Heej igen alla! Det blir ingen outfit bild idag, hinner inte lägga upp den! Men det är mina joggingbyxor och min t-shirt där det står I <3 NY! Iallafall, vi hörs ikväll! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 15 augusti 2010 10:00

Heej alla! Just nu sitter jag och kollar på Blocket efter en systemkamera som säljs billigt ^^! Jag hittade en Nikon D5000 för typ 3700kr men efter en stund så såg jag att det stod från 3700! Idag åker man hem då :(! Fast det blir ju skönt att komma hem :)! Vad mycket nyheter det kommer till bloggplatsen nu för tiden :)! Det är ju jätte bra :)! Hihi! Nu ska jag nog gå och klä på mig! Kanske kan slänga in en outfit när jag har klätt på mig :)! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

  

Idag får man träffa älskade Neo <3!

Av Pauline - 14 augusti 2010 18:46

Heej! Idag har vi varit på stan och så har vi badat ;)! På stan köpte jag 2 par nya jogging skor! Det var världsbra rea, ett par äkta adidas skor kostade 69:-! Sen köpte jag ett par andra också! Lyckat köp :)! Det blev lite sol idag, så vi åkte och bada, men det var helt folktomt på stranden när vi kom :o! Men efter en stund kom det några få personer ;)! Det var jääätte kallt i vattnet! Men Lollo och jag badade ändå, en massa :)! Det blev lite skönare när man kommit i! Efter att vi hade badat satt vi på stranden och läste lite, och så köpte vi glass! Mums! Vi köpte Ben & Jerrys Chunky Monkey! Ben&Jerrys glass är sååååå god! Iallafall, efter det så åkte vi till ett köpcenter, jag köpte ett par gråa supermysiga joggingbyxor! Så dom ska testas ikväll, tillsammans med skorna :)! Imorgon åker vi som sagt hem :(! Idag åt vi taccos till middag, gott, gott! Till efterätt fick dom som ville vinbär med vaniljsås! Det tyckte jag smakade sådär ;)! Och just det, igår efter att vi hade badat så åkte mamma, pappa, Louise och jag till Cubus och så köpte vi 2 linnen var, för vi behövde och Cubus linnen är sååå bra! Och vi köpte också varsin randig tröja, min var ljusblå/vit och Lollos var lila/vit! Väldigt fina! Men nu är det slut på shopping ett tag framöver, hihi! Har shoppat mycket denna sommar x)! Och sen på kvällen tittade vi på en film, Jersey Girl! Den var bra! Iallafall, här kommer lite bilder från igår och förrgår:                                                                     

Först är det en bild från vinbären och sen på mina nya skor (har inte tagit kort på dom andra) och sen är jag i mammas brillor, bilder från stranden, bilder från grillningen igår, sen är det jag i trädgården, min nya jogging outfit (nya byxor och nytt linne <3), min outfit idag bakifrån:


Korta-lång byxor ? ?:-

Linne - Cubus ?:-

Converse blåa: Tunisien 100:-


och sen är det gårdagens outfit :)!

Iallafall, nu har jag låtit det här inlägget stått på jäätte länge...hihi! Jag började klockan 18.46, och nu är klockan 21.27 Haha, iallafall, mellan den tiden har jag hunnit äta och så har Louise och jag joggat! Det var skönt! Efter det tog vi en dusch, skönt när man var så varm! Efter duschen har jag bara suttit vid detta inlägg och laddat upp bilder ^^! Haha, det tar jätte lång tid, men det här internetet kanske är långsammare än det där hemma ;)! MVet inte om vi hörs imorgon, förmodligen så gör vi det :)! Kanske, kanske kan ha datorn i bilen, om pappa har med sig datorladdaren till bilen ;)! Annars hörs vi imorgon när vi är hemma igen :)! Och om vi inte gör det (är 99% säker på att vi gör det, men men)

så hörs vi på måndag! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 14 augusti 2010 10:05

Heej alla! jag är sur på det dumma vädret! Asså, varför ska det bli fult just idag? Nu kan vi inte åka och bada :(! Idag vet jag inte vad vi ska göra...Kanske gå på stan... Och hoppas på att det klarnar upp så att vi kan åka och bada :)! Och imorgon åker vi hem :(! Det kommer bli skönt att komma hem, men jag kommer sakna det här stället ;)! Och sen är det måndag, tisdag och sen börjar skolan på onsdag :)! Lääängtar faktiskt till skolan :)! Iallafall, igår vid badet var det jätte kul! Det var faktiskt väldigt varmt och skönt i vattnet! Vi badade mycket! Lollo och jag simmade typ 6 gånger mellan 2 bryggor som det är 50 meter mellan ;)! Det var kul :)! Sen hoppade vi på någon studsmatta som stod på gräset ;)! Och igår kväll så smög Lollo och jag på mamma när hon skulle till affären! Vi gick bakom henne, men i affären så förstörde Lollo som vanligt, genom att sticka fram huvudet så mamma såg oss xD! Haha det var kul :)! Efter att vi hade handlat så grillade vi! Det blev supergott! Bilder kommer senare idag! Nu ska vi gå! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 13 augusti 2010 10:59

Heej alla! Igår på marknaden så köpte jag ett halsband med mitt namn på! Det var suuuper fint! Och Lollo och jag hoppade också på några studsmattor fastspända i snören typ:)! Det var kul! Här kommer lite bilder från marknaden och från trädgården som jag tog igår :)!

                            

Ja, det var ju lite naturbilder, som ni ser och så var det en bild på mig och en på halsbandet och så var det en bild på min hand som håller i körsbär och så var det 2 bilder på marknadsgodiset och till sist när jag hoppar :)!


Det avr dom bilderna :)! Idag ska vi åka och bada, det ska bli roligt :)! Vi ska egentligen bara ta ett litet dopp, för ikväll/eftermiddag kommer mamma och pappa hit :D! Det ska bli kul! Men även om det inte är bad väder i morgon (alltså solen steker typ) så ska vi åka ner till det där stället och bara kolla liksom! För vi vill att pappa ska få se det :)! Det är ju väldigt smart att det har kommit en frågeruta här på bloggplatsen :)! Så det är bara att fråga på så svarar jag ;)! Men nu ska jag avsluta detta inlägg! Vi hörs! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 12 augusti 2010 10:03

Heeej alla! Om ni har gått in på Johannas eller Julias blogg, kanske ni undrar varför jag har bloggat där! Det är för att dom bad mig gästblogga lite ibland, så det har jag gjort :)! Nu har jag än sålänge bara gästbloggat på Johannas men kommer gästblogga på Julias idag eller imorgon eller någon annan dag framöver ;)! Nu har jag gjort en ny design också, vad tycks? Förmodligen blir det väl den sista (får man väl hoppas) dom senaste veckorna! Iallafall, jag ska lägga in lite bilder från igår och iförrgår senare idag! Nu ska jag och Louise kanske gå ut lite! Och så ska jag göra mig iordning! Sen ska vi på någon marknad! Iallafall vi hörs senare! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 11 augusti 2010 17:35

Heeeej alla! Idag har jag, Louise, Johanna, Julia, Matilda, mormor och Johannas farmor varit på stan ;)! Det har varit superkul! Matilda kom igår kväll så vi träffades idag! Hade tänkt lägga in lite bilder på vad jag köpte på stan nu ;)! Vi gick i 2 butiker på 2 timmar, haha :)! Johanna shoppade mycket :D! Iallafall, det här köpte jag:

    

Tröja - NewYorker 99:-

Örhängen - Ur&Penn 20:-


Tycks? Jag gillar det iallafall :)! Och det var stor rea på örhängena det är   

Hittade en massa andra snygga grejer på NewYorker, men jag hade inte hur mycket pengar som helst med mig :(! Det var en jättesnygg tröja, blårandig med en blå väst som satt utanpå ;)! Och sen var det en kort kofta som man knäppte som var lite veckad i ärmarna och så var det ett as-snyggt linne som inte fanns i min storlek m.m x)! Haha :) Vi var också på Gina Tricot och där hittade jag ett snyggt brunt linne, och det var supersnyggt :)! Men det var lite dyrt, 79:- och man skulle behöva sy in det lite så jag köpte det inte :(! Men när mamma och pappa kommer ner så ska vi kanske åka till Cubus och där har dom likadana linnen som är billigare och dom passar mig bättre ;)! Önskar att Johanna och Julia och Matilda kunde komma hit efter stan, men dom var tvugna att åka hem, för Matilda var tvungen att ta hand om deras häst :(! Det dröjer kanske ett år tills vi ses igen :(! Iallafall, här kommer min outfit idag:

 

Rosa oversize tröja - Gina Tricot ?:-

Svart linne - Cubus

Shorts - ?(kanske) 49:-

Orange converse - Tunisien ?:- 

Örhängen - Ur&Penn 20:-


Iallafall, nu ska jag avsluta detta inlägg! Vi hörs imorgon eller senare ikväll! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards