Dance-P

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

Foton ♥!

Av Pauline - 14 augusti 2010 18:46

Heej! Idag har vi varit på stan och så har vi badat ;)! På stan köpte jag 2 par nya jogging skor! Det var världsbra rea, ett par äkta adidas skor kostade 69:-! Sen köpte jag ett par andra också! Lyckat köp :)! Det blev lite sol idag, så vi åkte och bada, men det var helt folktomt på stranden när vi kom :o! Men efter en stund kom det några få personer ;)! Det var jääätte kallt i vattnet! Men Lollo och jag badade ändå, en massa :)! Det blev lite skönare när man kommit i! Efter att vi hade badat satt vi på stranden och läste lite, och så köpte vi glass! Mums! Vi köpte Ben & Jerrys Chunky Monkey! Ben&Jerrys glass är sååååå god! Iallafall, efter det så åkte vi till ett köpcenter, jag köpte ett par gråa supermysiga joggingbyxor! Så dom ska testas ikväll, tillsammans med skorna :)! Imorgon åker vi som sagt hem :(! Idag åt vi taccos till middag, gott, gott! Till efterätt fick dom som ville vinbär med vaniljsås! Det tyckte jag smakade sådär ;)! Och just det, igår efter att vi hade badat så åkte mamma, pappa, Louise och jag till Cubus och så köpte vi 2 linnen var, för vi behövde och Cubus linnen är sååå bra! Och vi köpte också varsin randig tröja, min var ljusblå/vit och Lollos var lila/vit! Väldigt fina! Men nu är det slut på shopping ett tag framöver, hihi! Har shoppat mycket denna sommar x)! Och sen på kvällen tittade vi på en film, Jersey Girl! Den var bra! Iallafall, här kommer lite bilder från igår och förrgår:                                                                     

Först är det en bild från vinbären och sen på mina nya skor (har inte tagit kort på dom andra) och sen är jag i mammas brillor, bilder från stranden, bilder från grillningen igår, sen är det jag i trädgården, min nya jogging outfit (nya byxor och nytt linne <3), min outfit idag bakifrån:


Korta-lång byxor ? ?:-

Linne - Cubus ?:-

Converse blåa: Tunisien 100:-


och sen är det gårdagens outfit :)!

Iallafall, nu har jag låtit det här inlägget stått på jäätte länge...hihi! Jag började klockan 18.46, och nu är klockan 21.27 Haha, iallafall, mellan den tiden har jag hunnit äta och så har Louise och jag joggat! Det var skönt! Efter det tog vi en dusch, skönt när man var så varm! Efter duschen har jag bara suttit vid detta inlägg och laddat upp bilder ^^! Haha, det tar jätte lång tid, men det här internetet kanske är långsammare än det där hemma ;)! MVet inte om vi hörs imorgon, förmodligen så gör vi det :)! Kanske, kanske kan ha datorn i bilen, om pappa har med sig datorladdaren till bilen ;)! Annars hörs vi imorgon när vi är hemma igen :)! Och om vi inte gör det (är 99% säker på att vi gör det, men men)

så hörs vi på måndag! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

 
 
Tesse

Tesse

15 augusti 2010 10:18

Tack. Snygg blogg föresten x)

http://www.thesslove.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline - 13 september 2011 21:01


  Imorrn börjar jag blogga på http://palosfoto.blogg.se, så forstätt följa mig&mitt liv där! Den här bloggen kommer finnas kvar, ifall jag skulle trivas bättre på bloggplatsen så kommer jag kanske tillbaka hit. Men då säger jag självklart till f...

Av Pauline - 12 september 2011 21:12


en "fin" oredigerad bild på mina underbara kompisar , kärlek!   Tjobrä! Ville bara uppdatera lite, det gillar nu ju? ;) Var med kompisar som vanligt efter skolan idag. Ska iallafall gå och titta på hollywoodfruarna nu, dom är såhäär roliga! De...

Av Pauline - 11 september 2011 19:31

 |Nikon d40|AF-S Nikkor 55-200mm|Foto&redigering: jag|   tjenatjena snyggingar! Hade det gryyymt kul igår på kulturnatten, var med Hanna & Louise men hänkade på en massa hela tiden. Träffade superhärliga tjejer & killar, niärbäst (L) Har bara var...

Av Pauline - 10 september 2011 17:35

  Jag & hanna på bilderna, visst är hon för fin!? (L)Hej snyggingar! Nu sitter jag och dunkar musik, har vart på stan & käkat med familjen innan :) Nu ska jag snart ner på stan igen & möta upp lite vänner, det är kulturnatten ikväll! Kommer bli ...

Av Pauline - 10 september 2011 11:28

|Nikon d40|AF-S Nikkor 18-55mm|Foto&redigering: jag|   Hon. Var. Helt. Fantastisk. Här har ni del 1 av alla bilder jag fotade i torsdag, det var så himla roligt! Hon sjunger så bra!! Stod längst fram också, kan det bli bättre? Fick med mig l...

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards