Dance-P

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Pauline - 27 maj 2010 19:32

Heeej alla! Nu sitter jag vid datorn, vi har gäster! Hilde & Eva från Norge är här och hälsar på! Mamma, Hilde & Eva ska ut och äta! Pappa är på något event med jobbet och kommer inte förens 10 eller något sånt så Louise och jag är ensamma hemma och mamma har hyrt en film åt oss som heter "Serious moonlight" Den verkar vara bra!    Så nu ska vi sätta oss och titta på den! Vi hörs! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 27 maj 2010 16:21

Heeej alla! Efter skolan stannade Louise, jag & Nikita kvar och spela fotboll men Kalle, Noel & Theo! Vid 16 kom vi hem eller nåt sånt och då följde Nikita med! Vi satt mest vid datorn, sen gick hon för några minuter sen! Just nu har 1 person röstat på omröstningen! Tack, vem somän har gjort det <3! Och den personen har röstat på Mig&mitt liv! Så just nu ska jag sikta på att skriva mer om mig&mitt liv! Men vill du läsa om något annat så rösta på något annat :)! Och har du något att fråga mig om så snabba dig att fråga! Imorgon är det slut, you know ;)! Ingen har frågat något än men frågestund är kanske inte så diggat, eller? Just nu lyssnar jag på musik på ipoden! Jag har en ipodshuffle som ser ut så här & har sån här färg:    Den är bra! Sen har jag en jättegammal (som jag fick för några år sen, och inte använder nuförtiden) mp3 som är svart & silvrig! Och så har jag min förra (som jag fortfarande använder ibland, det är bara lite tråkigare musik på den ;P) det är också en ipod i en underbar blå färg! Har tyvärr ingen bild på den! Men vi hörs senare! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 27 maj 2010 07:32

Heej och godmorgon alla! Snart är det skola! Jag har på mig svarta tights, vita shorts och ett svart linne på mig!  Idag är det en spännande dag :)! Tänk om jag vinner biobiljetterna! Men nu ska jag snart dra! Men vi hörs i eftermiddag! Idag slutar jag 15 så vi hörs straxt efter 15 då;)! Ni får ha det så bra på jobbet/skolan! kramizzar//Pauline

  

Tidigare månad - Senare månad

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards