Dance-P

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Pauline - 25 maj 2010 19:20

Heej alla glada! Nu är min matte-läxa klar! Har suttit och chattat medans så det tog lite tid men nu är den klar iallafall! Nu ska jag läsa lite, kanske tappa upp ett bad och tvätta håret :)! Sen blir det väl läggdags! Men vi hörs imorgon! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Rolig sida: www.felsms.com  det är superroliga felskickade sms som det står om! Superkul du måste titta in!

   Godnatt!

Av Pauline - 25 maj 2010 16:32

Heeej! Nu har jag tänkt att vi ska ha en frågestund här på bloggen! Ni får fråga vad som helst, och jag svarar på allt ;)! Så det är bara att fråga på! Frågestunden börjar nu....och slutar på söndag :)! Så fråga på så svarar jag på söndag-eftermiddag eller på måndag! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 25 maj 2010 16:24

Heej alla glada! Läget? Nu har jag gjort en ny omröstning här på bloggen för att höra vad ni vill läsa om! OBS! Röstar du på "Annat" så skriv gärna en kommentar vad du vill läsa om då, som inte finns med på omröstningen! Då skulle det bli lättare ;)!Idag har det varit skola som vanligt! Slöjd & musik! På slöjden blev jag klar med  mitt mobilfodral som jag vävt! Men det är inte mycket till mobilfodral...Hehe! Lisa i  min klass har en jätte smal mobil jämfört med min, och det var precis på gränsen att hennes fick plats! Så min mobil funkar nog inte ;)! Men jag kanske ska ge den till mamma på morsdag som är på söndag! Då kan hon ha sin Ipod i den! Men sshhhh....Don´t tell her :D!  Nu ska jag nog göra ma-läxan så att den blir klar! Men vi hörs senare! Ha det gött så länge! Kramizzar//Pauline

  

Tidigare månad - Senare månad

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards