Dance-P

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Pauline - 24 maj 2010 16:48

Heej alla glada! Idag var det halv skoldag för Louise och mig! Vi gick efter lunch för vi skulle hem och byta om och sen åka till kyrkogården för att gravsätta en speciell person! Jag älskade henne, och kommer alltid att göra <3!  Efter det gick vår farbror, hans sambo, mamma, pappa, Louise & jag ner på stan och satte oss vid ett fik och åt lunch! Sen åkte vi hem allihop och så satte jag mig vid datorn & så! Resten av veckan blir precis som vanligt :)! Yeah, imorgon har vi slöjd och musik! Tjohoo! Vi kör typ en dialog med klassen till avslutningen! Det är två grupper jag är i grupp 2, grupp 1 är gruppen som vill ha sommarlov, grupp 2 är gruppen som inte vill ha sommarlov :(! Hehe jag vill ju ha sommarlov! Menmen, iallafall, jag äär först i min grupp så jag börjar prata, och Nikita är först i grupp 1 och hon säger den första meningen! Sen fylls det på folk och när hela klassen är inne börjar vi sjunga 2 verser, sen sjunger vi en vers som vi skrivit helt själva :D! Det blir nog very nice! Men snart ska Louise och jag till Nikita, kanske spela lite Sims 3? Hehe ja, jag tror nog vi ska det :)! Så därför måste jag gå! Men vi hörs lite senare! Ha det gött! Kramizzar//Pauline

    Jag!-->  <--Louise!

Tidigare månad - Senare månad

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards