Dance-P

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Pauline - 14 april 2011 20:32

 

 

 

Visste inte först om jag skulle ha den i vit eller bara vanligt trä. Det fick bli trä, som ni ser, eftersom att jag ville ha hem den i onsdags direkt för att kunna proppa den med godis under påsken ^^ Jag är nöjd iaf. Middagen idag var super! Åt upp allt på tallriken, mums! Nu ska jag göra lite engelska, sen sova. Mormor & morfar kommer imorrn, ska bli jättekul att träffa dom! Om jag hinner ska jag spela in den där filmen också efter skolan, hann inte idag. Men sov gott, hörs imorrn♥

Av Pauline - 14 april 2011 17:38

 

|Skosnören NewYorker 25:-| 


Ja, köpte ett par till 3-pack skosnören igår :) Men nu ska vi äta, hörs imorrn! Puss♥ 

Av Pauline - 14 april 2011 17:18

 

1. Nagellack - H&M

2. Onepiece - Gina Tricot

3. Bok "Andens kraft" - bokhandel?

4. Nikon d3100/nikon d5000 (eller pengar så att jag kan börja spara)

5. Ballerinaskor - Skopunkten

6. Skateboard (:

7. Scrapbook-stuffs; lim, bok, klistermärken m.m

8. Presentkort - Gina/H&M/NewYorker m.m

9. Kofta - H&M (dock den i blå-grönt men den fanns inte på hemsidan ;)


Ja, så ser min önskelista ut - än sålänge :) Fyller år om några få veckor; 29 april! Haha, kom på allt detta igår, efter att ha varit på stan med Lisorna & syrran! Bilder på det jag köpte kommer straxt. Har precis målat naglarna, resultatet får ni se senare. Ikväll ska vi äta på mammas jobb (hotell), ska bli mysigt ^^ Men vi hörs senare. Pussi

Av Pauline - 14 april 2011 16:43

 

|Linnen Thailand|Kjol Thailand|Tights Thailand|Kofta H&M|


Ja, så här såg jag ut idag då! Nu, mina kära vänner ska jag öva glosor tills imorrn, och om jag hinner ska jag försöka spela in ett videoklipp :) Men vi hörs senare! Kraam♥

 

Haha, jag vet, ser helt miffad ut på bilden längst upp -.-


Av Pauline - 14 april 2011 15:35

'Cause your amazing, just the way you are♥

Av Pauline - 14 april 2011 14:58

  


Bilder från dagen, kvällen, middagen, frukosten! Härligt var det, tack igen tjejer♥ Nu ska jag sätta mig på balkongen med mina glosor och ett glas kall smoothie. Ibland är livet extra gött♥  

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards