Dance-P

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Pauline - 24 januari 2011 20:01

Heej! Här är mitt bidrag, visst fick man ha två bilder :)? Säg till annars ;*


   


Var med du också! http://collensphoto.blogg.se/2011/january/foto-tavling-har-pa-bloggen.html#comment

    


Ska titta på Farsan ikväll! Den verkar superrolig <3 Hörs kanske senare, annars imorgon ;)) Kraam <3


GLÖM INTE VECKANSBLOGG !! <3

Av Pauline - 24 januari 2011 17:53

  

You know, that´s me ;* <3

Av Pauline - 24 januari 2011 16:32

Heej! Du behöver inte bry dig om det här om du inte heter Andrea och har beställt en header av mig ;D Ledsen att det har dröjt. Hoppas du blev nöjd, annars är det bara att säga till så gör jag om den eller så är det bara att säga att du inte vill ha den (haha) Iaf, här kommer den:


  


Hörs senare! Kram <3

Av Pauline - 24 januari 2011 14:54

Heej! Idag hade vi vikarie - igen -.- Men han var iaf bättre än förra :) Haha, vi slapp göra matte, engelska och allt sånt där! Istället hade vi bara svenska, rast, lunch och SO, sen fick vi sluta tidigare än vanligt också :) (Y) Iaf, har gjort en alldeles egen bloglovin' ikon :D Är lite stolt, för jag fattade inte hur man skulle göra först för att sätta in den och så ;) Jag måste tacka den här tjejen för hon hjälpte mig :) Men vann också en jättefin bloglovin' ikon på hennes blogg oxå! Har lite beslutsångest, vilken ska jag ha!? Kom gärna med förslag <3

Så här ser den som jag gjort ut:


  

Och den här vann jag:


  

Vet ni vad? Vi fick inga läxor idag :D Så himla skönt juee ;* Ska ta och kolla runt på lite bloggar och kanske se om det är ngt på tv nu. Vi hörs senare! Kraam <3


Glöm inte att anmäla er till veckansblogg här under! <3

 

Ps. Din header är snart klar andilove ;)

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards