Dance-P

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Pauline - 14 januari 2011 18:20


 

Testade bloggplatsens nya videofunktion, väldigt smart (y) Iaf ett stort grattis till dig :D Tack till alla som var med ;) <3 Kramizzar//Pauline


http://craazyfiee.bloggplatsen.se


Av Pauline - 14 januari 2011 18:04

         

    

H-jacka: Gina Tricot

T-shirt: Thailand, Market

Mjukisbyxor: Cubus

Örhängen: Ur&Penn


Ska ladda upp filmklippet nu ;) <3 Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 14 januari 2011 16:04

Heej alla! Sitter och mumsar på singoalla-kakor medans jag räknar röster från tävlingen :) Ska göra ett videoinlägg snart! Idag i skolan så hade jag HK, as gött;) Vi gjorde pizza, var med Nikita. X-tra mkt ost tog vi i, så himla gott <3 Haha har sån himlans tur, läraren var sjuk så provet är uppskjutet till på måndag x) <3 Hann aldrig öva igår,så det passade jättebra ;) Efter skolan stannade jag, Lollo, Ella, Natta, Kalle & Noel kvar i korridoren och hade kul :D Igår kollade vi ju film, den var ganska bra! Efter tittade vi på James Bond "Man lever bara två gånger"! Bond filmerna är schööna ;* <3 Ska ta och göra ett videoinlägg nu! Vi hörs snart. Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards