Dance-P

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Pauline - 5 maj 2011 20:50


Efter skolan&utvecklingssamtalen drog vi till Ica och köpte godis och dricka. Jag och LP testade Ramlösa Vattenmelon, den var väldigt god! Smakade inte så mycket vattenmelon som jag hade velat ha bara. Sen bakade vi ju, och sen blev det mörkertagare/blindbock i syrrans rum, haha! Men nu ska jag börsta tänderna, hörs imorrn. Kraam


D A G E N S O U T F I T :

 

 |Tröja MerCdes, Thailand|Jeanstights Kappahl|Kofta H&M|


Av Pauline - 5 maj 2011 20:10


Ett nytt stativ, var överraskningen av pappa igår! Det heter Velbon VE-3 och funkar jättebra. Kommer användas flitigt vid outfitfotograferingar och när man inte vill ha skakiga bilder :).

Tacktacktack♥

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards