Dance-P

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Pauline - 4 maj 2011 21:27

Hejsan! Idag efter skolan gick jag hem och gjorde engelskaläxan, hade ett s k "oförberett engprov" idag, men vi hade typ gjort det i början av terminen, så den var inte svår ;). Sen efter det var det dans, jättekul! Fick vara med och köra koreografi (ni som missat det; jag ska inte vara med, så brukar få sitta brevid och kolla) eftersom att en tjej fattades. Men nu ska jag lägga mig och läsaa... Har fått hem en fin liten överraskning som ni får se imorrn ^^ Imorrn efter skolan dra LC & LP hem till oss. Vi ska baka vårt egna recept igen! Hörs imorrn iaf! Pussen


webcam-pic. </3

 

 |Linne Thailand|Kjol Thailand|Tights Thailand|Skärp Thailand



 

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards