Dance-P

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Pauline - 22 juli 2010 10:37

Heej alla! Jag vill ha den här kameran! Måste börja samla ihop pengar!! En

Nikon d300   

Är det någon som har en sådan kamera? Är den bra isådana fall?

Ni får ha det så gött!

Kramizzar//Pauline  

Av Pauline - 22 juli 2010 10:05

Godmorgon alla! Sovit gott? Det har jag iallafall, ååhh vad skönt att få sova i sin egen säng igen :)! Men nu på fredag åker vi ju bort igen, till Norge! Det ska bli kul :)! Ikväll ska vi förmodligen äta på en resturang brevid mammas jobb! Det ska bli mysigt! Och Lollos och mina kusiner kommer kanske också med deras mamma & pappa, och äter med oss! Det skulle vara roligt :)! Vi träffas inte så ofta, men dom är i närheten så dom kanske kommer till oss ikväll ;)! Idag blir det att åka och hälsa på min lilla älsklings-kille Neo! Åååh vad jag saknar honom! Det är så tomt på hans plats i vardagsrummet där hans bur borde ha stått :(! Det ska bli kul att få träffa honom :D! igår hade Malin släppt ut honom i sin lägenhet så att han fick flyga, och det hade gått jätte bra! Han verkar trivas rätt bra där :)! En gång fick han vara hos våra andra kompisar som hade katter! Men dom har 2 stycken och när vi skulle testa hur dom reagerade så drog den ena katten direkt men den andra satt och tittade och försökte hoppa upp till buren men han ledsnade efter en stund ;D! Men nu är det bara 5-7 dagar tills Neo får komma hem igen :D! Har 3 frågor: 1.Vad är bloggvärde? 2. Kostar det pengar att värdera sin blogg? 3. Hur gör man? Tacksam för svar :)! Aja, nu ska jag nog kolla lite på internet, kanske spela lite spel, kanske leka med en kompis om hon är hemma m.m. Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards