Dance-P

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Pauline - 19 juni 2010 23:12

Heej alla! Nu ska mamma och jag lägga oss i soffan med en ny film som heter Did you hear about the Morgans och en skål popcorn! Vi får se hur den är :P! Men vi hörs! Förresten gjorde nyss en design, eller tja, ett smakprov på en design! Så här ser den ut:

  

Om man skulle göra den till någon så skulle det ju vara den personen på röda mattan och texten på bloggen eller bloggägaren :)! Och så skulle det vara lite personliga detaljer kanske! Men nu ska jag gå! Ni får ha det så gött! Kramizzar//Pauline

Av Pauline - 19 juni 2010 20:38

Heej alla! Nu är jag hemma igen :)! Andra matchen slutade 3-3, de spelade mot ett lag som nästan aldrig förlorar! Dom är så duktiga, min syrra och hennes lag :)!

Tredje matchen slutade 2-0 till oss! Ännu en seger :)!

 Efter sista matchen åkte mamma och jag hem igen, i bilen satt jag med mammas dator i knät och tittade på Step Up 2! Den var super duper bra :)!

Och äntligen så har jag lärt mig hur man lägger in videoklipp :)! Men den YouTube ikonen fanns inte på min dator förut...Jag gjorde det först på mammas dator, sen så ser jag här på min egna dator, så finns en likadan ikon :)! Haha det är lungt mycket bättre än att ha små länkar (tycker jag iallafall :))! Här kommer ett klipp som Louise, Nikita och jag har gjort! Jag filmar och Nikita och Lollo dansar! Nikita har brunt hår och Lollo har blont om ni undrar ;)!

Vi gjorde det klippet för ett halvår sen typ :)! Det ligger på min och Lollos blogg som heter www.thetwinsisters.blogg.se ! Där har vi slutat blogga i just nu och har råkat byta design så nu är den jätte tråkig och ful, men har aldrig tid att byta, jag är ju här hela tiden xD! Iallafall, tycker ni att jag ska videoblogga? Jag vill veta, för videobloggar jag och ingen tycker det är kul, så har jag lagt ner en massa tid på att lägga in videoklippet på min dator och in på youtube och sedan in här, i onödan ;)! Men om ni gillar det gör jag det gärna, hihi :)! Men vi hörs! Ha dte gött! Kramizzar//Pauline


Av Pauline - 19 juni 2010 09:15

Heej alla! Förlåt att jag inte har bloggat! Men igår så åkte jag och mamma ju som sagt till Örebro för att kolla på när Lollo spelade match! Dom har vunnit typ alla matcher än så länge, heja dom :)! Igår eftermiddag åkte vi till ett badhus och så badade vi där i typ en timme med Lollos fotbollslag! Det var kul, badhuset hade fett läbbiga grejer typ! Åkte inte allt xD! Sen så åkte vi till skolan där fotbollslaget bodde och så åt vi middag i skolmatsalen, inte den bästa fredagsmiddagen, menmen! Det blev korvstroganoff med ris ;)! Sen på kvällen gick mamma, pappa och jag ut till några andra fotbolls-föräldrar och så snackade mamma och pappa med dom heeelaaa kvällen! Tråkigt...! Ni får höra mer sen! Ska äta frukost nu! Ha det gött! KRamizzar//Pauline

Pauline - MODE&FOTO♥


Kul att just du hittade hit :) Jag heter Pauline och i denna blogg kommer du få läsa om min vardag, mode, dans & ta del av mina foton som jag tar med en Nikon d40. Hoppas du stannar, och följ mig gärna via bloglovin' :)
bloglovin

Fråga mig något!

91 besvarade frågor

Vad tycker du?

blogg.se / bloggplatsen.se?
 blogg.se
 bloggplatsen.se

Följ mig via bloglovin' :)

bloglovin

Gilla mig på facebook :)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

    

Tidigare år

Arkiv

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards